  • 21. Data: 2004-02-03 18:19:26
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 3 Feb 2004 17:40:13 +0100, "Iwona"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >oglądajcie, prosze bardzo! A jak się wam podoba moje zdjęcie? Czy wyglądam jak
    >jędza i głupia baba?

    to też byłoby off-topic :-)
    I nic nie napiszę, bo jeszcze żona przeczyta :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2004-02-03 19:06:59
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Iwona <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To tu możemy podyskutować, co to jest komercja! Ludzie dajcie już spokój!!!
    Te kociaki to za darmo??

    --
    Franz

  • 23. Data: 2004-02-03 21:46:35
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "Iwona" <l...@p...onet.pl> skribis:

    >A jak się wam podoba moje zdjęcie? Czy wyglądam jak
    >jędza i głupia baba?

    Naprawde chcesz dostac odpowiedz?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Gazety to okropne marnotrawstwo papieru, pracy, farby, transportu...

  • 24. Data: 2004-02-04 07:43:54
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:5bdd.000002c3.401fceed@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Iwona z adresu <l...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Do wszystkich!
    > Szanowni Państwo,
    > Przykro mi bardzo, że naruszyłam Wasze zasady. To moja niewiedza a
    > więc i moja wina. Przepraszam wszystkich urażonych i obrażonych i
    > oburzonych moim "SPAMem". Więcej tutaj o kotkach nie będzie.

    [ciach]
    > PS. Na tej mojej stronie www nie ma aktualnych danych, czyli np. moich
    > ostanich prac, bo tą strona już się nie zajmuję, wkrótce wygaśnie ale
    > oglądajcie, prosze bardzo! A jak się wam podoba moje zdjęcie? Czy
    > wyglądam jak jędza i głupia baba?

    No i patrzcie Państwo, bywają trolle miłe, grzeczne i ładne, a hoduje
    się je zupelnie tak samo jak te obleśne i rzucające mięsem. Się można
    zdziwić...

    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]

  • 25. Data: 2004-02-04 10:54:36
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    > Kurde... wlasnie od tygodnia zastanawialem sie co glupiego moze powiedziec
    > bohaterka mojej ksiazki... dzięki :)))
    >
    > --
    > Franz

    Skoro to zdanie jest dla ciebie przejawem głupoty - nie wróżę powodzenia
    twojej książce! Ale przyznam - pisać umiem bardzo dobrze, pewnie dlatego ze
    mnie sćiągasz...
    Iwona

  • 26. Data: 2004-02-04 10:56:25
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    > Te kociaki to za darmo??
    >
    > --
    > Franz
    Dla przyjaciół tak! Więc ty się nie załapiesz!
    Iwona

  • 27. Data: 2004-02-04 11:00:24
    Od: l...@p...onet.pl

    > Zebyś ty Kobieto wiedziala ile ja dostaje dziennie ofert wydluzania,
    > pogrubiania i odchudzania roznych czesci ciala tylko dlatego ze komus sie
    > wydaje ze jest to "coś innego niż branżowego, przez co może wzbudzić
    > zainteresowanie."
    > Podałaś  bardzo zgrabną i kobiecą definicję spamu, zaraz sobie zapiszę :))
    > --
    > Franz

    Tu - wyjątkowo - zgodzę się z tobą. No, masz rację, dałam ciała... I
    grzecznie - jak tylko ja potrafię - przeprosiłam. Ale, ale... Bardzo mnie
    cieszy, że aż tak cię inspiruję: to już druga moja wypowiedź, która
    zapisujesz :) Ciekawe, czy dużo takich "nijakich" jak ta moja wypowiedź masz w
    swoim zeszycie (czytaj komputerze).
    Pozdrawiam,
    Iwona

  • 28. Data: 2004-02-04 11:02:31
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    > "Iwona" <l...@p...onet.pl> skribis:

    > Naprawde chcesz dostac odpowiedz?
    >

    > Pozdrawiam, Leh.

    Oczywiście, że nie! To była prowokacja. Złapałeś się! Paf- aby nie było nie na
    temat - bankowo jesteś trup!
    Iwona

  • 29. Data: 2004-02-04 13:50:43
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl>

    Iwona <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > JA NIE SPAMUJĘ!

    HA ha ha ... it jeszcze jaki eufemizm. Koty do wzięcia. Po prostu do
    sprzedania !

    > Co tu jest spamem? Informacja, którą podałam jest spamem?
    To raczej nie jest informacja ... to reklama.

    > Umieściłam ją tu
    > świadomie, jako coś innego niż branżowego, przez co może wzbudzić
    > zainteresowanie. Ale skoro dla Was to spam, to ok, sory, więcej nie będzie.
    > I gratuluję kultury osobistej! Podanie do publicznej wiadomości mojej
    strony,
    > to na prawdę świadectwo poziomu! Ma pan pecha, bo strona nieaktualna.

    Strona nieaktualna .... ktoś się naciął na współpracę i trzeba zmienić numer
    telefonu ? A może inny powód ?

    Tomek

  • 30. Data: 2004-02-04 22:07:52
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>