  • 31. Data: 2004-02-04 23:01:43
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-04 11:54, zawodniczka klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwana w półświatku rolniczym jako Iwona desperacko
    wydarła mordę do podpitego sędziego:

    > Skoro to zdanie jest dla ciebie przejawem głupoty - nie wróżę powodzenia
    > twojej książce! Ale przyznam - pisać umiem bardzo dobrze, pewnie dlatego ze
    > mnie sćiągasz...
    > Iwona

    Hmmm ... Paniusiu - czy ty aby nie zeżarłaś wszystkich rozumów ?

    Może za to , że pieprznęłaś kotkowym postem jak atarowiec magnetofonem o
    monitor blaszaka, powinniśmy zacząć cię w pupę całować ???

    Boże ... wybacz, że zdarzyło mi się tu kiedykolwiek napisać coś innego
    niż posty o śmierdzących , leniących się, szczających w piaseczek,
    miączących i dupę nastawiających (to o kotkach płci żeńskiej w marcu)
    kochaniutkich futrzakach ... obiecuj robić to teraz z uporem maniaka ...
    A na grupach typu OGŁOSZENIA czy PL>HANDEL.ZASRANE KOTKI będę
    dyskutował tylko o bankach ...

    Żałuję, że jako pierwszy nie zgłosiłem tego postu ...

    I ty paniusiu śmiesz coś o kulturze mówić ...

    A może to jest tak :

    Operator lini cc banku: Wal sie na ryj chamie!
    klient: Pan jest chamski!!!
    O L CC Banku: staramy się dopasować do potrzeb swoich klientów
    (usprawiedliwiam ton swej wypowiedzi)

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 32. Data: 2004-02-05 11:52:34
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    > strony,
    >
    > Strona nieaktualna .... ktoś się naciął na współpracę i trzeba zmienić numer
    > telefonu ? A może inny powód ?
    >
    > Tomek
    Słuchaj no, Tomek, możesz się na mnie wyżywać za ten post o kotach, brukać i
    tak dalej, bo masz rację bez względu na to jak to robisz, ale odwal się,
    Tomek, ode mnie jako człowieka! Za to co powyżej napisałeś moglabym do sądu
    cię podać. Co to za tekst: "ktoś się naciął na współpracę i trzeba zmienić
    numer telefonu?"!!!! Człowieku, gdybym się uparła to płaciłbyś mi
    odszkodowanie. Zadzwoń najpierw i sprawdz, czy numer aktualny a potem pisz
    takie rzeczy! Strona nieaktualna, bo domena "vip.interia.pl" jest atakowana
    przez spamerów, a poniewaz wiele osób ma moja wizytówkę z tym adresem, to
    strona wisi, póki jest opłacona, i tyle! Puknij się Tomek, w ten pusty łeb bez
    wyobraźni i zapamietaj sobie, że często bezkarnie nie uchodzą słowa, jakie
    tutaj wypowiedziałeś!

    Iwona

  • 33. Data: 2004-02-05 13:56:25
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "Iwona" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    bez
    > wyobraźni i zapamietaj sobie, że często bezkarnie nie uchodzą słowa, jakie

    Szczerze mówiąc to łatwiej dostać odszkodowanie za "pusty łeb" niż za
    pytanie "ktoś się naciął?"

    inny TomekS

  • 34. Data: 2004-02-05 15:45:08
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > atakowana
    > bez
    >
    > Szczerze mówiąc to łatwiej dostać odszkodowanie za "pusty łeb" niż za

    Dobra, dobra, to co on napisał to jest: "szkalowanie dobrego imienia". Dla
    mnie to co napisał jest istotne, z wielu przyczyn, miedzy innymi zawodowych.
    Hic.

  • 35. Data: 2004-02-05 18:21:23
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 16:45, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Iwona wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Dobra, dobra, to co on napisał to jest: "szkalowanie dobrego imienia". Dla
    > mnie to co napisał jest istotne, z wielu przyczyn, miedzy innymi zawodowych.
    > Hic.

    "probatio incubit ei" ... musisz po pierwsze to "dobre imię" nam
    udowodnić ;)

    Nie pozdrawiam

  • 36. Data: 2004-02-05 20:17:03
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Iwona <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dla przyjaciół tak! Więc ty się nie załapiesz!

    Akurat miałem taki mały dylemat kulinarny: kurczak, łosoś czy może coś innego

    --
    Franz

  • 37. Data: 2004-02-05 20:30:30
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Iwona" <l...@p...onet.pl> skribis:

    >cię podać. Co to za tekst: "ktoś się naciął na współpracę i trzeba zmienić
    >numer telefonu?"!!!! Człowieku, gdybym się uparła to płaciłbyś mi
    >odszkodowanie.

    to bylo pytanie.

    >takie rzeczy! Strona nieaktualna, bo domena "vip.interia.pl" jest atakowana
    >przez spamerów,

    I co robia ci straszni spamerzy tej domenie? DoS? DDoS?

    > a poniewaz wiele osób ma moja wizytówkę z tym adresem, to
    >strona wisi, póki jest opłacona,

    nielogiczne - dlaczego z nieaktulanymi danymi?

    > Puknij się Tomek, w ten pusty łeb bez
    >wyobraźni i zapamietaj sobie, że często bezkarnie nie uchodzą słowa, jakie
    >tutaj wypowiedziałeś!

    a te o pustym lbie?

    Leh.

  • 38. Data: 2004-02-05 22:05:35
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Franz napisał:
    > Akurat miałem taki mały dylemat kulinarny: kurczak, łosoś czy może coś
    > innego

    No to pod te koteczki. Chlup! ;-)

  • 39. Data: 2004-02-06 00:45:55
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <l...@p...onet.pl>

    > Akurat miałem taki mały dylemat kulinarny: kurczak, łosoś czy może coś innego
    >
    > --
    > Franz
    Hi, hi, "kotlet z psa; pomielony razem z budą" - polecam...
    "Pozyczylem... od kolegi, a co?" - "To ty masz kolegów?"...

  • 40. Data: 2004-02-06 00:48:07
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <l...@p...onet.pl>

    > No to pod te koteczki. Chlup! ;-)

    "Na pohybel wszystkim!"