  • 11. Data: 2004-02-03 13:16:48
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 3 Feb 2004 13:14:06 +0100, "Iwona" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >JA NIE SPAMUJĘ!
    >Co tu jest spamem? Informacja, którą podałam jest spamem? Umieściłam ją tu

    oczywiście tak. To jest pl.biznes.banki a nie pl.rec.zwierzaki. W tej
    grupie ta wiadomość to spam. Podobnie jak reklama kredytów czy kart
    bankowych - tam.

    >I gratuluję kultury osobistej! Podanie do publicznej wiadomości mojej strony,
    >to na prawdę świadectwo poziomu! Ma pan pecha, bo strona nieaktualna.

    ROTFL. JA upubliczniłem TWOJĄ stronę WWW? I MOIM pechem jest to, że
    TWOJA strona jest nieaktualna?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-02-03 13:28:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 3 Feb 2004 13:33:00 +0100, "Iwona" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Przecież napisałam, co pomyślałam, każdy
    >może pomysleć coś co dla jakiejś grupy jest błędne. I że ok, skoro to spam dla

    a po co wymyślać coś, co już istnieje?
    http://www.usenet.pl
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.3.html
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.biznes.banki

    >Na prawdę gratuluje uprzejmości. Karanie ludzi za błędne myslenie przypomina
    >pewiemn etap w histotii Europy po 1939 roku...

    nie. To jest właśnie wolność. Zgodnie z definicją: "Twoja wolność
    kończy się tam, gdzie zaczyna się czubek mojego nosa". Jeśli naruszasz
    zasady pewnej społeczności, która umówiła się, że w pl.biznes.banki
    dyskutuje się o bankowości, to ta społeczność stara się uniemożliwić
    Ci dalsze naruszanie zasad - skoro Ty masz je za nic.
    Nikt nie karze Cię za poglądy - jedynie odpowiadasz za swoje czyny!

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2004-02-03 13:31:22
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:5bdd.000001a8.401f94fc@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Iwona z adresu <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Na prawdę gratuluje uprzejmości. Karanie ludzi za błędne myslenie
    > przypomina pewiemn etap w histotii Europy po 1939 roku...
    > Iwona

    ROTFL , co za stalinowska grupa... Towarzyszem A. Busem szczują... i
    gułagiem za błędne myślenie grożą... :-D A już myslałem, że dzień będzie
    bezbarwny i ponury.

    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]

  • 14. Data: 2004-02-03 13:32:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > oczywiście tak. To jest pl.biznes.banki a nie pl.rec.zwierzaki. W tej
    > grupie ta wiadomość to spam. Podobnie jak reklama kredytów czy kart

    Żeby było jasne - na zwierzakach to też spam (bo to ogłoszenie komercyjne).

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 15. Data: 2004-02-03 13:38:08
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:po7v10hjvoqsqdb9ivb6l121hrot4h6na7@4ax.com,
    niejaki(a): Jarek Andrzejewski z adresu <j...@d...com.pl>
    napisał(a):

    > ROTFL. JA upubliczniłem TWOJĄ stronę WWW? I MOIM pechem jest to, że
    > TWOJA strona jest nieaktualna?

    Mnie się otworzyła... i chyba był tam taki dyskretny nadruk: 'Tajne
    spec. znaczenia. Nie otwierać bez zezwolenia na piśmie' ;-) .
    Niepubliczna strona www z autoprezentacją - czas umierać!

  • 16. Data: 2004-02-03 14:19:18
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 3 Feb 2004 13:32:38 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Żeby było jasne - na zwierzakach to też spam (bo to ogłoszenie komercyjne).

    a, to przepraszam. Tamtej grupy nawet nie czytam.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2004-02-03 16:28:09
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    > Żeby było jasne - na zwierzakach to też spam (bo to ogłoszenie komercyjne).

    To tu możemy podyskutować, co to jest komercja! Ludzie dajcie już spokój!!!!!
    Mam kotki syberyjskie i chciałam im znaleźć kochających właścicieli! I to
    wszystko. OK. Nie wiedziałąm, że to wywoła taką burzę i że to jaet taka wielka
    gafa. Teraz już wiem, więcej tego nie będzie. Ja nie jestem HANDLOWCEM od
    kotów! Po prostu lubie zwięrzeta i mam kotki, bo te lubie najbardziej, i mam
    własne maluchy, dla których chce jak najlepiej! Nie sprzedaję ich dla
    zysku!!!! Oddaję je za minimalną opłatą, bo takie są zasady, gdy nalezy się do
    PZFu i to wszystko. Zanim dam komuś kota, to najpierw chce poznać człowieka.
    Zresztą to Was akurat nie obchodzi, więc na ten temat tutaj nie będę pisać.

    Na pl.rec.zwierzaki tez mi nie wolno szukać ludzi, którzy chca mieć
    wypieszczone, zdrowe, noralne i ślicze kotki? To gdzie, przepraszam bardzo?

    I przestańcie się już, bardzo proszę, na mnie wyżywać. Idę zrobic jakiś
    przelew, aby sobie humor poprawić :)

    Iwona

  • 18. Data: 2004-02-03 16:40:13
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    Do wszystkich!
    Szanowni Państwo,
    Przykro mi bardzo, że naruszyłam Wasze zasady. To moja niewiedza a więc i moja
    wina. Przepraszam wszystkich urażonych i obrażonych i oburzonych moim "SPAMem".
    Więcej tutaj o kotkach nie będzie.

    "A może ktoś chce, aby mu logo zaprojektować?" - żartuję oczywiście!!!!
    Trochę radochy na co dzień życze, trochę więcej poczucia humoru!
    Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, mimo wszystko i macham ogonkami moich
    kociaków, nawet do tych którzy ich nie chcą bo mają psychiczną alergię na
    koty!!!! A na koniec slogan cytat, (fuj, będę mało oryginalna, ale
    trzeba): "ludzmi jesteśmy"! I inne pewnie dobrze wam znane z matury: "Błądzić
    jest rzeczą ludzką"... Natomiast zastanawiam się jaką "rzeczą", czyją cechą
    jest "wyżywać się" poprzez maile z wirausami, zapychanie skrzynki wielkimi
    mailami...???

    Pa, pa, do nie usłyszenia.
    Iwona
    PS. Na tej mojej stronie www nie ma aktualnych danych, czyli np. moich
    ostanich prac, bo tą strona już się nie zajmuję, wkrótce wygaśnie ale
    oglądajcie, prosze bardzo! A jak się wam podoba moje zdjęcie? Czy wyglądam jak
    jędza i głupia baba?

  • 19. Data: 2004-02-03 16:46:03
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Iwona <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > JA NIE SPAMUJĘ!
    > Co tu jest spamem? Informacja, którą podałam jest spamem? Umieściłam ją tu
    > świadomie, jako coś innego niż branżowego, przez co może wzbudzić
    > zainteresowanie.

    Zebyś ty Kobieto wiedziala ile ja dostaje dziennie ofert wydluzania,
    pogrubiania i odchudzania roznych czesci ciala tylko dlatego ze komus sie
    wydaje ze jest to "coś innego niż branżowego, przez co może wzbudzić
    zainteresowanie."
    Podałaś bardzo zgrabną i kobiecą definicję spamu, zaraz sobie zapiszę :))
    --
    Franz

  • 20. Data: 2004-02-03 16:50:50
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Iwona <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Przecież napisałam, co pomyślałam, każdy może pomysleć coś co dla jakiejś
    > grupy jest błędne.

    Kurde... wlasnie od tygodnia zastanawialem sie co glupiego moze powiedziec
    bohaterka mojej ksiazki... dzięki :)))

    --
    Franz