  • 1. Data: 2004-02-02 13:07:09
    Temat: [mbank] co sie dzieje?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Najpierw system mnie odrzucil (internet), że "kanał nieaktywny"
    (troszkę się wystraszyłem, bo rano jeszcze działało...).
    Aktywowałem ponownie kanał, teraz:

    ============================
    Przepraszamy, ale chwilowo logowanie do internetowego systemu
    transakcyjnego mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu
    spowodowane są znacznym wzrostem liczby operacji wykonywanych
    przez Klientów w serwisie.

    Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
    ============================

    Ludzie z mBanku uciekaja, czy co?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 2. Data: 2004-02-02 13:37:28
    Temat: Re: [mbank] co sie dzieje?
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 2 Feb 2004 14:07:09 +0100, "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >przez Klientów w serwisie.
    >
    >Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.

    Oczywiscie uciekaja ze swoimi depozytami - przeczytaj watki o mbanku z
    ostatniego tygodnia.

    dn

  • 3. Data: 2004-02-03 02:50:12
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    devnull napisał:

    > Oczywiscie uciekaja ze swoimi depozytami - przeczytaj watki o mbanku z
    > ostatniego tygodnia.

    Albo przesyłają 100 złotych (albo i więcej) po 1 groszu na inne konta... :-(

  • 4. Data: 2004-02-03 19:41:52
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Albo przesyłają 100 złotych (albo i więcej) po 1 groszu na inne konta... :-(

    Masowo to raczej wszyscy po prostu w normalny sposob wycofuja swoje depozyty.

    dn

  • 5. Data: 2004-02-03 20:39:56
    Od: Bartosz Otwocki <b...@g...pl>

> [...]

    >przez Klientów w serwisie.
    >
    >Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.

    mydoom grasuje po mbanku?

    Bartek [ b...@g...pl ]

  • 6. Data: 2004-02-04 00:20:47
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

  • 7. Data: 2004-02-04 01:44:52
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci

> [...]

    zapominasz o jednej istotnej rzeczy - np. dla mnie nie jest istotna oplata
    za przelewy, bo stac mnie na nie, to ledwo pare zloty miesiecznie, ale mBank
    stracil w moich oczach - byl to bank z ktorym sie identyfikowalem i
    namawialem znajomych do niego - teraz mi najzwyczajniej wstyd, a sam sie
    czuje oszukany, bo przekreslono pewna filozofie - nawet nie darmowosci, bo
    to lekko da sie przelknac jak oplaty za dodatkowe karty itp. ale
    potraktowano mnie tak jak w pierwszej reklamie mBanku - poprostu pajacowano,
    a na to ja sobie nie pozwole, wiec wole moje pieniadze przelewac na inne
    konto. mBank zostanie tylko do przelewow na OFI, bo jak na razie nie
    spotkalem innego przyjaznego rozwiazania w tym wzgledzie.

    Daniel

  • 8. Data: 2004-02-04 02:22:39
    Od: devnull <d...@n...net>

    >potraktowano mnie tak jak w pierwszej reklamie mBanku - poprostu pajacowano,
    >a na to ja sobie nie pozwole, wiec wole moje pieniadze przelewac na inne

    A mbank w dalszym ciagu puszcza w wielu serwisach w internecie reklame "nie daj
    sie zrobic w balona"... LOL

    dn

  • 9. Data: 2004-02-04 03:05:41
    Od: pamietliwy <a...@c...org>

    >potraktowano mnie tak jak w pierwszej reklamie mBanku - poprostu pajacowano,
    >a na to ja sobie nie pozwole, wiec wole moje pieniadze przelewac na inne

    Czy o to chodzi:
    http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/hihi/!Nowe12/batman45.
    mpg
    Niektore hasla z tej - swietnej skadinad - reklamy:
    "Takich komedii u nas nie ma."
    "mBank - ludzi i pieniadze traktujemy serio."

    http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/hihi/!Nowe12/nie_daj_s
    ie_zrobic_w_balona.swf
    "Nie daj sie zrobic w balona."

    Wszystkie podstawowe uslugi za darmo:
    http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/hihi/!Nowe12/mbank.mpg

  • 10. Data: 2004-02-04 08:33:27
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2004 01:20:47 +0100,
    osoba podpisana: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>
    napisała:

> [...]
    mBank pozbędzie (może sie pozybć) sie klientów którzy robią >6 przlewów
    miesięcznie (bo wtedy już multi jest tańszy a ma większą funkcjonalność)
    Bałbym się powiedzieć, że to "pseudoklienci są". I wcale nie jestem
    pewien, że ich "osad" jest mniejszy od 2000 PLN

    KJ

    --
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal