  • 1. Data: 2004-02-02 12:35:16
    Temat: kociaki syberyjskie
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    Kociaki syberyjskie z hodowli kotów syberyjskich. W marcu już do wzięcia! Dwa
    kocurki: rydy pręgowany tygrysio i Neva czyli biały z niebieskimi
    oznaczeniami. Kocurki z rodowodami i książeczką zdrowia.
    Zapraszam. Zainteresowanym przeslę e-mail ze zdjęciami.
    Iwona
    e-mail: i...@p...fmlub jak w stopce.

  • 2. Data: 2004-02-02 13:03:57
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: "Radek Lis" <s...@p...onet.pl>

    "Iwona" <l...@p...onet.pl> wrote

> [...]
    > oznaczeniami. Kocurki z rodowodami i książeczką zdrowia.
    > Zapraszam. Zainteresowanym przeslę e-mail ze zdjęciami.

    NTG!!!

    Radek Lis
    http://www.steininger.republika.pl
    http://www.queen.pl
    s...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2004-02-02 15:28:06
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Płatność przelewem czy kartą?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2004-02-03 09:39:59
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    ;-)))

  • 5. Data: 2004-02-03 11:54:31
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 2 Feb 2004 13:35:16 +0100, "Iwona" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Kociaki syberyjskie z hodowli kotów syberyjskich. W marcu już do wzięcia! Dwa

    Jeśli ktoś z Was ma ochotę szybko wyrazić np. SMSem swoje
    niezadowolenie z faktu, że p.Iwona spamuje, to może skorzystać ze
    strony http://www.iwonatrybus.vip.interia.pl/ :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-02-03 12:05:41
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    > Płatność przelewem czy kartą?
    > --
    > ============= P o l N E W S ==============
    >     archiwum i przeszukiwanie newsów
    >        http://www.polnews.pl

    Mtransferem, poproszę.

    Iwona

  • 7. Data: 2004-02-03 12:14:06
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jeśli ktoś z Was ma ochotę szybko wyrazić np. SMSem swoje
    > niezadowolenie z faktu, że p.Iwona spamuje, to może skorzystać ze

    JA NIE SPAMUJĘ!
    Co tu jest spamem? Informacja, którą podałam jest spamem? Umieściłam ją tu
    świadomie, jako coś innego niż branżowego, przez co może wzbudzić
    zainteresowanie. Ale skoro dla Was to spam, to ok, sory, więcej nie będzie.
    I gratuluję kultury osobistej! Podanie do publicznej wiadomości mojej strony,
    to na prawdę świadectwo poziomu! Ma pan pecha, bo strona nieaktualna.
    Iwona

  • 8. Data: 2004-02-03 12:17:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Iwona" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > JA NIE SPAMUJĘ!
    > Co tu jest spamem?

    Ogłoszenie o kociakach na grupie bankowej. Miałam nie zgłaszac do abuse, ale
    to był zły pomysł. Leeeeci.

  • 9. Data: 2004-02-03 12:33:00
    Od: "Iwona" <l...@p...onet.pl>

    > Ogłoszenie o kociakach na grupie bankowej. Miałam nie zgłaszac do abuse, ale
    > to był zły pomysł. Leeeeci.

    Bardzo diękuję. To super uprzejme. Przecież napisałam, co pomyślałam, każdy
    może pomysleć coś co dla jakiejś grupy jest błędne. I że ok, skoro to spam dla
    was, to więcej nie będzie.
    Na prawdę gratuluje uprzejmości. Karanie ludzi za błędne myslenie przypomina
    pewiemn etap w histotii Europy po 1939 roku...
    Iwona

  • 10. Data: 2004-02-03 13:15:42
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 3 Feb 2004 13:14:06 +0100, "Iwona" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >JA NIE SPAMUJĘ!
    >Co tu jest spamem? Informacja, którą podałam jest spamem? Umieściłam ją tu

    oczywiście tak. To jest pl.biznes.banki a nie pl.rec.zwierzaki. W tej
    grupie ta wiadomość to spam. Podobnie jak pytanie o kredyty - tam.

    >I gratuluję kultury osobistej! Podanie do publicznej wiadomości mojej strony,
    >to na prawdę świadectwo poziomu! Ma pan pecha, bo strona nieaktualna.

    ROTFL. JA upubliczniłem TWOJĄ stronę WWW? I MOIM pechem jest to, że
    TWOJA strona jest nieaktualna?

    --
    Jarek Andrzejewski