  • 11. Data: 2007-10-04 20:13:40
    Temat: Re: klienci BPH - co będzie po podziale banku?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 22:06, Marcin Nowakowski <mcr-
    > W takich sytuacjach najlepiej porozmawiać z szefostwem danej placówki
    > (tzn tej, z której masz zamiar się przenieść).

    Pisze, ze sprawa sprzed roku - gdy zablokowali przenosiny, jak ludzie
    zaczeli uciekac do malego BPH, gdy opublikowano ktory oddzial gdzie
    bedzie malezec.

  • 12. Data: 2007-10-04 20:24:28
    Od: b...@o...pl

    Sprawa jest dla mnie o tyle ciekawa, ze ja raz juz w pekao byłem i nie chce tam
    wylądowac powtórnie. Z bph jestem zadowolony, zarówno z sezama jak i z maklera.
    Doradcy w oddziałach które ida do pekao czesto robia z tego wielka tajemnice i
    utrudniaja przeniesienie rachunku do oddziału pozostajacego w bph200. Co do
    listu do klientów z zapytaniem czy chca pozostac tu czy tu to nie spodziewałbym
    sie takiego.

  • 14. Data: 2007-10-04 20:33:02
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

    Zalatwiam kredyt hipoteczny w BPH - mam sie czegos bac?

    Pozdrawiam
    Mel Udall

  • 15. Data: 2007-10-04 22:30:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Pisze, ze sprawa sprzed roku - gdy zablokowali przenosiny, jak ludzie
    > zaczeli uciekac do malego BPH, gdy opublikowano ktory oddzial gdzie
    > bedzie malezec.

    Ludzie, to sie czyta jak historie z Polski Ludowej.
    Napiszcie ze to takie zarty tylko.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2007-10-05 03:38:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Paź, 00:30, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Ludzie, to sie czyta jak historie z Polski Ludowej.
    > Napiszcie ze to takie zarty tylko.

    Nie zarty
    Mozesz pogooglac.

  • 17. Data: 2007-10-06 09:44:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "berni200" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zapytaj w Oddziale, do którego banku idą. Dla pewności pytaj w małych
    oddziałach, bo jak juz tu ktoś napisał, to w oddziałach pracownicy ukrywają
    fakt przejścia do PEKAO SA z obawy o klientów,. Jak znajdziesz,oddział,
    który zostaje, to krótkie pismo składasz, że prosisz o przeniesienie do
    tego oddziału i po sprawie. Z tego co wiem robią maksymalne możliwe
    trudności. Przykładowo czepiają się, ze zwór podpisu na piśmie jest
    niezgodny z kartą wzorów podpisów, choć pismo jest składane przy pracowniku
    banku legitymującym klienta.

  • 18. Data: 2007-10-06 10:07:49
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Zalatwiam kredyt hipoteczny w BPH - mam sie czegos bac?

    Nie. Zresztą zależy gdzie w finale wylądujesz.

    /*-+

  • 19. Data: 2007-10-06 10:08:55
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jak znajdziesz,oddział, który zostaje, to krótkie pismo składasz, że
    > prosisz o przeniesienie do tego oddziału i po sprawie.

    Nie pismo. Gotowe druki mają. Imię, nazwisko, nr rachunku, data, podpis, 2-3
    dni i Twój rachunek jest przeniesiony.
    Aha... nie dają potwierdzeń żadnych!

    /*-+

  • 20. Data: 2007-10-06 10:11:26
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Doradcy w oddziałach które ida do pekao czesto robia z tego wielka
    > tajemnice i
    > utrudniaja przeniesienie rachunku do oddziału pozostajacego w bph200.

    Proponuję sprawdzenie tutaj:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,37396
    87.html
    a dla pewności 100% zadzwonić jeszcze do oddziału który zostaje w BPH, aby
    czasem z deszczu pod rynnę nie trafić.

    /*-+