  • 1. Data: 2007-10-03 20:49:50
    Temat: klienci BPH - co będzie po podziale banku?
    Od: "berni200" <b...@o...pl>

    Czy ktos wie co stanie się z klientami banku bph po podziale? Czy będziemy
    pytani o to gdzie trafi nasz ror? czy z dnia na dzien staniemy sie klientami
    pekaosa? radze sie dowiedziec w macierzystym oddziale i w pore zareagowac, tzn.
    przeniesc rora do oddziału który zostaje w bph.

  • 2. Data: 2007-10-04 06:04:36
    Temat: Re: klienci BPH - co będzie po podziale banku?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu berni200 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy ktos wie co stanie się z klientami banku bph po podziale?

    Nic, przezyja

> [...]
    > pekaosa? radze sie dowiedziec w macierzystym oddziale i w pore zareagowac, tzn.
    > przeniesc rora do oddziału który zostaje w bph.

    IMHO bylo o tym jakis czas temu w mediach, pewnie bylo tez na grupie
    (archiwum). Z tego co pamietam, pekao nie kupuje wszystkich oddzialow a
    tylko (wieksza) czesc. To, ktore oddzialy zatrzymuja szyld bph jest
    wiadome (pewnie do znalezienia w googlach). Poza tym - zmienia sie bank,
    wiec penwie bedzie trzeba podpisac nowa umowe o prowadzenie rachunku
    bankowego (wzlgednie dostaniesz pismo czy sie zgadzasz, brak sprzeciwu w
    ciagu X dni to domniemana zgoda).
    Najprosciej - skontaktuj sie ze swoim oddzialem i sie zapytaj.

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-10-04 06:28:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 08:04, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > Poza tym - zmienia sie bank,
    > wiec penwie bedzie trzeba podpisac nowa umowe o prowadzenie rachunku
    > bankowego (wzlgednie dostaniesz pismo czy sie zgadzasz, brak sprzeciwu w
    > ciagu X dni to domniemana zgoda).

    Zmienilo sie prawo - nie musza pytac o zgode - przejmuja z
    "dobrodziejstwem inwentarza" ;)

  • 4. Data: 2007-10-04 15:33:35
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    berni200 wrote:
> [...]
    > staniemy sie klientami pekaosa? radze sie dowiedziec w macierzystym
    > oddziale i w pore zareagowac, tzn. przeniesc rora do oddziału który

    Jesli chodzi o "mały" BPH, to przejmuje GE Money.
    Pracownicy są przerażeni i po cichu mówią, że będzie gorzej i mniej
    profesjonalnie. Obawiam się, że stracę obsługę Sezama. Jeśli tak, to sią
    z bankiem pożegnamy. Wg wielu GE to kredytowa drobnica na AGD i "takie
    tam", co dobrze nie wróży oczekującym profesjonalnego rachunku
    bankowego. "Wejdom, zmieniom i spieprzom..."
    L.

  • 5. Data: 2007-10-04 15:57:28
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Klienci mający rachunek w oddziałach przechodzących do pekało przechodzą
    automatycznie do pekało. Klienci mający rachunki w oddziałach których pekało
    nie kupuje zostają w minibph. Oczywiście przechodzi się "w całości",
    tzn.ror, kredyt, karta, konto maklerskie i co tam jeszcze jest. Aktualnie
    można iść do oddziału i zażyczyć sobie (nieodpłatnie w kilkanaście sekund
    druczek się wypełnia) przeniesienie do oddziału który kupuje ge (bo innej
    opcji to ja raczej nie widzę). Lista oddziałów które kupuje pekało jest
    tutaj: http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,37396
    87.html
    Usługi oferowane aktualnie w bph będą również dostępne (póki co czyli z rok
    jak nie dwa) w minibph. W drugą stronę już niekoniecznie. Aha. Wraz z
    oddziałami przechodzą bankomaty, ale mało - raptem 200 z hakiem.

    /*-+

  • 6. Data: 2007-10-04 19:21:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 17:57, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > druczek się wypełnia) przeniesienie do oddziału który kupuje ge (bo innej

    To jest poprawa - w zeszlym roku trzeba bylo sie nawojowac, mieli
    "tajne" zarzadzenia, jak utrudniac takie przejscia.
    Mi sie udalo dopiero, gdy po decyzji odmownej (!!!!!) zazadalem dania
    mi jej na pismie z podpisem decydenta i wyjasnieniem na jakiej
    podstawie uniemozliwia zmiane oddzialu w caly czas tym samym banku.

  • 7. Data: 2007-10-04 19:26:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 17:33, "Leszek" <b...@s...pl> wrote:

    > Jesli chodzi o "mały" BPH, to przejmuje GE Money.
    > Pracownicy są przerażeni i po cichu mówią, że będzie gorzej i mniej
    > profesjonalnie. Obawiam się, że stracę obsługę Sezama.

    Sezam zostanie. Zobaczymy co dalej

    >Jeśli tak, to sią
    > z bankiem pożegnamy. Wg wielu GE to kredytowa drobnica na AGD i "takie
    > tam", co dobrze nie wróży oczekującym profesjonalnego rachunku
    > bankowego. "Wejdom, zmieniom i spieprzom..."

    Na razie GeMoney utajnil TOiP swoich KK, przed kupnem BPH dostepne na
    jego www..
    W razie czego mam sie gdzie przytulic, mam juz konta w 3 innych
    bankach :).

  • 8. Data: 2007-10-04 19:34:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-10-04 21:21, krzysztofsf stwierdził, że:
    > Mi sie udalo dopiero, gdy po decyzji odmownej (!!!!!) zazadalem dania
    > mi jej na pismie z podpisem decydenta i wyjasnieniem na jakiej
    > podstawie uniemozliwia zmiane oddzialu w caly czas tym samym banku.

    Na upartego, ponieważ:
    - rachunki są odmiejscowione
    - umowę zawarłeś z bankiem, a nie oddziałem
    - w umowie/regulaminie nie ma mowy o przenosinach
    To tak czysto teoretycznie ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 9. Data: 2007-10-04 19:50:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 21:34, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
> [...]
    > - rachunki są odmiejscowione
    > - umowę zawarłeś z bankiem, a nie oddziałem
    > - w umowie/regulaminie nie ma mowy o przenosinach

    A czysto praktycznie, zrobilem szum w necie, GW zainteresowala sie
    sprawa .....i jestem w malym BPH.

    Poniewaz pootwierali wczesniej wiele malych oddzialow i ludzie do nich
    poprzechodzili z niedogodnych lokalizacji, raczej trudno im bylo
    uzasadnic raptowne "niemanie mozliwosci" takich przenosin.

    bylo , minelo, zdala od pko sa...

  • 10. Data: 2007-10-04 20:06:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-10-04 21:50, krzysztofsf stwierdził, że:
    [...]
    > A czysto praktycznie, zrobilem szum w necie, GW zainteresowala sie
    > sprawa .....i jestem w malym BPH.

    Owszem. Nie twierdzę, że się nie da, czy że dać się nie powinno, tylko
    wskazuję "dlaczego" mogłoby się nie dać :)

    > Poniewaz pootwierali wczesniej wiele malych oddzialow i ludzie do nich
    > poprzechodzili z niedogodnych lokalizacji, raczej trudno im bylo
    > uzasadnic raptowne "niemanie mozliwosci" takich przenosin.

    W takich sytuacjach najlepiej porozmawiać z szefostwem danej placówki
    (tzn tej, z której masz zamiar się przenieść).