  • 1. Data: 2004-01-27 10:11:05
    Temat: kk - gdzie znajde porownania
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    hej,
    gdzie mozna znalezc aktualne porownania oferty bankow w zakresie kart
    kredytowych
    chodzi mi o obiektywne oceny mozliwie duzej ilosci kart a nie tylko tych
    korzey oplacili swa obecnosc w danym derwisie finansowym

  • 2. Data: 2004-01-27 10:28:25
    Temat: Re: kk - gdzie znajde porownania
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi mi o obiektywne oceny mozliwie duzej ilosci kart a nie tylko tych
    > korzey oplacili swa obecnosc w danym derwisie finansowym

    Witam,

    Np. tu: http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/wyszukiwark
    i/

    albo zestawienie: