  • 1. Data: 2004-01-27 10:12:45
    Temat: Uszkodzony banknot
    Od: "Gregory - Poznaniak" <t...@x...invalid>

    Mam banknot, który jest lekko uszkodzony, nie zauważyłem jak mi wydawano
    resztę. Na górnej krawędzi w dwoch miejscach ktoś zrobił papierosem dwa
    wcięcia, wielkości zera z prawej gornej liczby "10". Czy sklep może odmówić
    przyjęcia takiego banknotu? Reszta banknotu nie jest w żaden sposob
    uszkodzona!

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ -------------------

  • 2. Data: 2004-01-27 10:29:22
    Temat: Re: Uszkodzony banknot
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "Gregory - Poznaniak" <t...@x...invalid> napisał w
    wiadomości news:Xns947D7206D85DEgregoryoe@127.0.0.1...

    > Czy sklep może odmówić przyjęcia takiego banknotu?

    TAK

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 3. Data: 2004-01-27 10:44:05
    Od: "Gregory - Poznaniak" <t...@x...invalid>

    Upłynęło trochę wody w Warcie, gdy Edmund Poważny napisał/a w

    > TAK

    Na jakiej podstawie? Banknot i tak zostanie oddany z utargiem do banku...

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ -------------------

  • 4. Data: 2004-01-27 11:50:26
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "Gregory - Poznaniak" <t...@x...invalid> napisał w
    wiadomości

    > Na jakiej podstawie? Banknot i tak zostanie oddany z utargiem do banku...

    Wiem o co pytasz ... Nie odpowiem na twoje pytanie ...

    Odpowiem W sposób w jaki zachowałbym się jako urzędnik, osoba prywatna,
    cokolwiek .. gdyby ktoś mi wręczał taki banknot :

    Bujaj się dziadku z tą szmatką ...

    Zatem wniosek : BO NIC NIE MUSZĘ ... Nie podoba mi się banknot ... hmm ..
    nie przyjmuję ... ciesz się, że nie wzywam policji ;)

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 5. Data: 2004-01-27 18:11:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Edmund Poważny" <E...@k...ru> writes:

> [...]
    >
    > Zatem wniosek : BO NIC NIE MUSZĘ ... Nie podoba mi się banknot ... hmm ..
    > nie przyjmuję ... ciesz się, że nie wzywam policji ;)

    Sam sie ciesz, bo jakbys wezwal, to moglbys posiedziec np. 24 za
    zawracanie im glowy.

    Banknoty emitowane przez NBP sa, jak na razie, prawnym srodkiem
    platniczym w Polsce, i nie mozesz odmowic ich przyjecia...
    chyba ze sa w odpowiednim stopniu zniszczone, wtedy nalezy je
    wymienic w NBP (przypuszczalnie w wiekszosci bankow da sie to
    robic).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 6. Data: 2004-01-27 22:29:41
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > chyba ze sa w odpowiednim stopniu zniszczone, wtedy nalezy je
    > wymienic w NBP (przypuszczalnie w wiekszosci bankow da sie to

    a teraz sprecyzuj mi "odpowiednie zniszczenie" !!

    z takim banknotem najlepiej pojsc do NBP i tam wymienic na inny

    a sklep nie ma obowiazku go przyjac

    --
    pozdrawiam
    Bob