  • Data: 2014-08-23 09:16:09
    Temat: Re: kiedy zabieramy pieniazki z BGZ optima?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:lt7p34$4up$1@node2.news.atman.pl...

    > O! A ja korzystam i działa. Ważne, by wyszło pierwszą sesją do mBanku
    > (czasami dzień wcześniej już puszczam) i wtedy przychodzi ok. 12:30-13:00.
    > Kopnięcie dalej powoduje, iż ok. 16:00 mam w innym banku.

    Mi jakieś pół roku temu ze dwa razy nie zadziałało.
    Sprawdziłem wtedy że według kiedykasa.pl wysłane o godz 0:00 z BGŻ ląduje w
    mBanku o 15:00, a wysłane o 15:00 z mBanku np do Meritum ląduje następnego
    dnia.
    Na tej podstawie przyjąłem, że tak teraz jest.
    Wczoraj sprawdziłem jedynie na kiedykasa i niby nadal tak jest (przyjmując
    że BGŻ Optima pod tym względem działa jak BGŻ).

    Dobrze wiedzieć, że to błędna informacja.
    P.G.