  • Data: 2014-08-25 15:21:19
    Temat: Re: kiedy zabieramy pieniazki z BGZ optima?
    Od: lolekanabolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-21 23:11, Krzychu pisze:
    > Witam!
    >
    > Kiedy należy wypłacić pieniążki z BGZ optima aby później w pełni załapać
    > się na nową promocję? Coś mi okolice 25 sierpnia świtają a dokładniej?

    Dokładnie, jutro już można wrócić do Optima

    Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, iż w okresie od dnia 26 sierpnia do dnia 25
    listopada 2014 r. ("Okres promocji") dla "Nowych Środków" na Rachunku
    Głównym stosowana jest stała stopa procentowa wynosząca 3,5% w skali
    roku. Przez "Nowe Środki" rozumie się wartość środków pieniężnych
    zgromadzonych na Rachunku Głównym, stanowiących nadwyżkę nad saldem
    początkowym (wyliczonym na dzień 25 sierpnia 2014 r.), według stanu na
    koniec każdego dnia w "Okresie Promocji", w kwocie nie większej niż 100
    000 zł.
    Szczegóły dotyczące oprocentowania promocyjnego rachunków
    oszczędnościowych znajdują się w Tabeli oprocentowania dla Rachunków w
    ramach Kont BGŻOptima, do której link umieszczony został pod treścią
    wiadomości.
    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi
    Klienta dostępnym pod numerami 801 280 280 oraz 22 574 37 00 (opłata za
    połączenie zgodnie z cennikiem operatora). Nasi konsultanci są do
    Państwa dyspozycji od godziny 8:00 do 22:00, od poniedziałku do piątku.
    Pozdrawiamy,
    Zespół BGŻOptima

    Marcin "lolekanabolek"