  • Data: 2014-08-25 17:29:03
    Temat: Re: kiedy zabieramy pieniazki z BGZ optima?
    Od: Raff <r...@f...it> szukaj wiadomości tego autora

    > Przez "Nowe Środki" rozumie się wartość środków pieniężnych
    >
    > Czyli? Saldo początkowe na początek czy na koniec 25-tego? Bo ja wycofałem
    > akurat 25-tego.

    W nowej tabeli oprocentowania
    https://www.bgzoptima.pl/binaries/oprocentowanie_rac
    hunkow.pdf
    jest taki zapis:
    "Saldo Początkowe Rachunku Głównego - wartość środków pieniężnych zgromadzonych
    na Rachunku Głównym w ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia
    poprzedzającego ,,Okres Promocji", przy czym w przypadku Umowy Ramowej zawartej
    po dniu 25 sierpnia 2014 r. Saldo Początkowe Rachunku Głównego przyjmuje wartość
    0,00 zł"

    A zatem, stosując się do zapisu "wg stanu na koniec dnia poprzedzającego Okres
    Promocji", skoro promocja zaczyna się 26.08.2014, to wszystko co ponad saldo na
    koniec 25.08.2014 zaliczy się do promocyjnego oprocentowania (ale nie więcej niż
    100 000 zł).