  • 11. Data: 2005-09-28 15:55:34
    Temat: Re: kiedy są sesje przychodzące Elixiru w Multibanku?
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > sam sobie szukaj ciulu
    > po to jest lista że może ktoś wie i odpowie szybciej niż to jak bym sam
    > szukał

    Spadaj na Onet i nie wracaj

    Darek

  • 12. Data: 2005-09-28 15:56:13
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    [...]
    > tym bardziej dziękuję że poświęciłeś mi 10s swojego życia

    zawsze sluze pomoca ;-)

    pozdrawiam, wk

  • 13. Data: 2005-09-28 16:01:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

    > sam sobie szukaj ciulu
    > po to jest lista że może ktoś wie i odpowie szybciej niż to jak bym sam szukał

    Czy to w Pekao uczą takiej kultury ? A może to nerwy puszczają przed
    połączeniem ?

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 14. Data: 2005-09-28 16:13:46
    Od: k...@o...pl

    > Czy to w Pekao uczą takiej kultury ? A może to nerwy puszczają przed
    > połączeniem ?
    >
    > KJ

    wydaje i się że jak zajrzysz w IP to już jesteś wszystkowiedzący? :)

  • 15. Data: 2005-09-28 16:27:35
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy to w Pekao uczą takiej kultury ? A może to nerwy puszczają przed
    > połączeniem ?

    Nie pracuję w PEKAO to raz.
    Nie ja zacząłem wyzwiski to dwa
    Wejście na stronę Multibanku i znalezienie w FAQu rozwiazania problemu
    zajęło mi - przy obecnie kulejacymłączu - chwilę to trzy
    A cztery - i nie kieruję to do ciebie - samodzielne rozwiazywanie problemów
    nie boli. Niedługo to na grupie będą pytali o adresy internetowe banków.

    Darek

  • 16. Data: 2005-09-28 16:37:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

> [...]
    > A cztery - i nie kieruję to do ciebie - samodzielne rozwiazywanie
    > problemów nie boli. Niedługo to na grupie będą pytali o adresy

    Chciałem odpowiedzieć na priv, ale zwróciło "quota exceeded" więc piszę tu:
    Czy naprawdę nie widać komu odpowiadałem ? (hint: nie Tobie)
    KJ

  • 17. Data: 2005-09-28 17:30:19
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Chciałem odpowiedzieć na priv, ale zwróciło "quota exceeded" więc piszę
    > tu:
    > Czy naprawdę nie widać komu odpowiadałem ? (hint: nie Tobie)

    Ależ szybki jesteś, po 2 sek. (ale i tak za późno) zobaczyłem komu bto było
    Dalem Cancela ale i tak zostało
    Sorki

    Darek

  • 18. Data: 2005-09-28 18:12:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > wydaje i się że jak zajrzysz w IP to już jesteś wszystkowiedzący? :)

    Wydaje się jedynie, że zdemaskował leniwego chama, buraka i gbura,
    pracującego w konkurencyjnym banku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 19. Data: 2005-09-29 11:01:29
    Od: k...@o...pl

    > Wydaje się jedynie, że zdemaskował leniwego chama, buraka i gbura,
    > pracującego w konkurencyjnym banku.
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    proponuję kolego żebyś jeszcze raz przemyslał kwestię użytego przez siebie
    nazewnictwa

  • 20. Data: 2005-09-29 11:14:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

    > proponuję kolego żebyś jeszcze raz przemyslał kwestię użytego przez siebie
    > nazewnictwa
    Co to jest dobry uczynek: Jak Kali nazwie kogoś ciulem
    Co to jest zły uczynek: Jak Kalego nazwą gburem

    KJ (tak mi się skojarzyło)