  • 1. Data: 2009-06-18 07:37:37
    Temat: kartainternetowa.pl z Przekroju
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wpadł mi dzisiaj w ręce nowy numer Przekroju a w nim zapowiadana tydzień
    temu kart internetowa w cenie gazety (5 PLN). Czy oferta jest ciekawa?
    hmmmm jak dla mnie średnio, bo trzeba się rejestrować podając się na
    tacy :/ Jednak na prezent lub jako bezpieczny instrument do płacenia
    *tylko* w internecie wygląda, że nadaję się ta karta jak najbardziej, no
    i nic nie kosztuje tak jak ekarta mBanku.

    Karta wygląda tak:
    http://przekroj.pl/work/privateimages/formats/D/5329
    .jpg

    Strona projektu:
    http://kartainternetowa.pl

    Regulamin:
    https://www.centrum24.pl/kartainternetowa/index?inde
    x=314&p0=regulamin.pdf

    gdzie możemy zobaczyć, dość ciekawą rzecz a mianowicie smsy informacyjne
    są bez opłat?! Kliencie banku, którzy płacą już tak dobrze nie mają hle
    hle ot ciekawostka ;)

    *45. Opłaty i prowizje pobierane przez Bank z tytułu korzystania z Karty:*
    Opłaty i prowizje pobierane przez Bank z tytułu korzystania z Karty:
    - Wpłata gotówkowa na poczet nabycia lub zasilenia Karty = Bez opłat
    - Przelew z rachunku prowadzonego w BZ WBK na poczet nabycia lub
    zasilenia Karty = wg stawek za przelew na rachunek w BZWBK
    - Doładowanie Karty za pośrednictwem systemu BlueCash świadczonego przez
    Spółkę Blue Media S.A. = 1 zł *
    - Dokonanie transakcji bezgotówkowej
    - Przesłanie w formie komunikatu SMS informacji o dostępnych środkach
    oraz saldzie = Bez opłat
    - Przesłanie w formie komunikatu SMS informacji o 5 ostatnich
    transakcjach = Bez opłat
    - Zastrzeżenie Karty = Bez opłat
    - Wykup pieniądza elektronicznego przechowywanego na Karcie = 15 zł
    - Zwrot środków oczekujących na zasilenie Karty do chwili zgłoszenia jej
    utraty/zwrot nadpłaty na bankowym numerze IBAN = 15 zł

    UWAGA: w przypadku transakcji zagranicznych w walucie innej ni EUR do
    wartości transakcji doliczana jest
    automatycznie prowizja za przewalutowanie transakcji w wysokości 3 %.
    * kwota pobierana z kwoty przelewu

    PS Właśnie zobaczyłem na stronie, że jest jakaś promocja i można zgarnąć
    30 PLN - do boju Panie i Panowie grupowicze, znaczy najpierw do kiosku ;)
    http://kartainternetowa.pl/promocja-karta-internetow
    a-z-przekrojem.html

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-06-18 08:12:52
    Temat: Re: kartainternetowa.pl z Przekroju
    Od: Tomasz <t...@g...com>

> [...]
    owa-z-przekrojem.html

    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    godz 10.09 - zobaczymy czy mi się uda dostać te 30pln.
    Jeśli nie - to i tak dobrze, będzie dodatkowa karta do płatności w
    necie - w końcu za darmo :)

  • 3. Data: 2009-06-18 08:26:44
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    30 pln NIE dostanę bo:

    Z udziału w Promocji wyłączone będą osoby, które wniosły sprzeciw
    wobec przetwarzania ich danych osobowych w celach marketingowych przez
    Bank oraz osoby zatrudnione przez Organizatora Promocji

  • 4. Data: 2009-06-18 08:35:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 01:26:44 -0700, Tomasz napisał(a):

> [...]
    > przetwarzania ich danych osobowych w celach marketingowych przez Bank
    > oraz osoby zatrudnione przez Organizatora Promocji

    hłe hłe czyli teraz za pozwolenie spamowania swojej skrzynki będą płacić?
    No czekamy na następnych odważnych, bo za około pół godziny, o 11,
    kolejna szansa ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-06-18 08:41:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jeszcze jakiś program rabatowy jest, ale ograniczony czasowo

    "Uwielbiasz zakupy internetowe? Poszukujesz atrakcyjnych rabatów i
    promocji? A może nie masz pomysłu na prezent na urodziny, imieniny,
    rocznicę lub Dzień Dziecka? Do 31 sierpnia 2009 roku, we współpracy z
    naszymi partnerami - sklepami internetowymi możesz skorzystać z
    atrakcyjnych rabatów płacąc Przelewem24 lub dowolnymi kartami BZ WBK
    (kredytowymi, debetowymi lub prepaid)."

    http://wystarczysiec.pl/74266

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-06-18 09:19:01
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    On 18 Cze, 10:41, xbartx <b...@h...net> wrote:
    Testuje te kartę.

    Kilka błędów związanych z obsługą karty internetowej

    1. Firefox krzyczy, że z certyfikatem na stronie kartainternetowa.pl
    coś nie tak.
    2. Nie działają linki "doładuj kartę" z poziomu serwisu -
    przypuszczam, że nie dokończyli odwołanie do API serwisu Bluecash.pl
    3. Nie udało mi się ściągnąć pdf (plik miał wielkośc 0 kB) z
    potwierdzeniem aktywacji karty - a plik można ściągnąć tylko raz.

  • 7. Data: 2009-06-18 11:22:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    I jeszcze jeden ważny szczegół:

    - Limit pojedynczej transakcji bezgotówkowej = 500 zł
    - Saldo bankowego numeru IBAN, powyżej którego wpłaty są odrzucane = 500

    - Dzienny limit kwotowy transakcji bezgotówkowej = 500 zł
    - Miesięczny limit wydatków = 500 zł

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-06-18 14:11:22
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Cze, 07:22, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > zł
    > - Dzienny limit kwotowy transakcji bezgotówkowej = 500 zł

    "Co ja sobie za to kupie? Waciki?" ;)

  • 9. Data: 2009-06-18 21:45:41
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    xbartx wrote on 2009-06-18 09:37:
> [...]
    > zasilenia Karty = wg stawek za przelew na rachunek w BZWBK
    > - Doładowanie Karty za pośrednictwem systemu BlueCash świadczonego przez
    Czy ja dobrze widzę, że nie ma opcji zasilenia bezpłatnego
    bezgotówkowego jak się nie ma konta w BZWBK? Tzn. z innego banku można
    tylko przez BlueCash?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 10. Data: 2009-06-18 23:27:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 18 Jun 2009 23:45:41 +0200
    MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> wrote:

    > Czy ja dobrze widzę, że nie ma opcji zasilenia bezpłatnego
    > bezgotówkowego jak się nie ma konta w BZWBK? Tzn. z innego banku
    > można tylko przez BlueCash?

    Na rewersie karty jest nr konta, więc chyba może puścić zwykły przelew.

    Xenocide