  • 21. Data: 2002-04-22 06:00:00
    Temat: Re: karta przedplacona INGBŚ
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A mi się nie udało, bo panie z Zabrza kazały jechać do Katowic i
    > olałem sprawę... ING wogóle się ,,cieszy'' opinią straszliwej obsługi
    > w moim środowisku...

    A czy procedura wydawania tej karty dla kogos, kto nie ma rachunku w ING
    jest skomplikowana?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2002-04-22 07:39:08
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> napisał w wiadomości
    > A czy procedura wydawania tej karty dla kogos, kto nie ma rachunku w ING
    > jest skomplikowana?

    Nie jest.
    Idziesz do najbliższego oddziału, pokazujesz dowód osobisty (i jak znajdą
    pracownika, który to już kiedyś wprowadzał w system) i w parę minut ją masz

  • 23. Data: 2002-04-23 09:32:59
    Od: "Mark Lisun" <l...@f...polbox.pl>

    Ja tam widze jeszcze jedno fajne zastosowanie dla posiadaczy konta w ING.
    Zakladajac tam konto dostaje karte do niego, lecz noszac ta karte nosze z
    soba cale oszczednosci. Mozna wiec srodki przelewac na konta lokacyjne i w
    miare potrzeb zasilac RORa. Jednak mozna ubiegac sie o debet. Wtedy mimo
    zabezpieczenia srodkow nosze po miescie caly debet (czasem moze byc on
    calkiem spory). Wtedy jedynym rozwiazaniem byloby zalozenie drugiego konta z
    karta za co sie placi (konto+karta). Teraz, jesli wybiore karte
    przedplacowa, moge ja nosic z soba bez strachu utraty wiekszej sumy z
    wlasciwego RORu. Moznaby tez zalozyc konto np. w mBanku i chodzic z
    delfinem, na ktorym byloby tylko troche srodkow. Tylko zasilanie konta w
    innym banku bedzie trwalo kilka godzin lub nawet dni, a tutaj przelanie
    pieniedzy z RORu na karte trwa kilka sekund. Przed wyjsciem z domu moge
    przez BSKOnline przelac ile trzeba, pojsc do sklepu i zrobic zakupy. Malo
    tego, moge nawet zdefiniowac przelew telefoniczny i w miare potrzeby
    doladoawc karte bedac przy kasie....

    --
    Mark Lisun