  • 31. Data: 2005-06-15 17:25:55
    Temat: Re: karta "prepaid" i zakupy w inecie?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    [...]

    > Czyli dla nas, grupowiczów, można traktować ten twór jako kartę
    > wirtualną do płatności w internecie za 15 PLN i nic ponadto.
    >
    > Na jak długo wydawana jest karta?
    A tak serio, to nie można tą kartą po prostu płacić ?
    KJ

  • 32. Data: 2005-06-15 17:29:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A tak serio, to nie można tą kartą po prostu płacić ?

    Można. Ale po co? :-)

  • 33. Data: 2005-06-15 17:30:07
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Czyli dla nas, grupowiczów, można traktować ten twór jako kartę
    > wirtualną do płatności w internecie za 15 PLN i nic ponadto.
    >
    > Na jak długo wydawana jest karta?

    Upominkowa ZTCP na 2 lata. Ciekawe czy doładowywana też.

    K.

  • 34. Data: 2005-06-15 18:09:54
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zet" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    >a w czym karta prepaid jest lepsza od zwykłej ?

    Mniej więcej tym czy telefon komórkowy prepaid od abonamentowego.

  • 35. Data: 2005-06-16 09:14:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 21:45:06 +0200, Krystek napisał(a):

    > Nie musisz specjalnie zakładać konta w banku, żeby mieć kartę tego typu.
    > Taką kartę pre-paid możesz kupić w oddziałach banku (w przypadku kart
    > przedpłaconych ING, i BZ WBK) lub na poczcie (karty upominkowe BZ WBK) i
    > korzystać z niej do upłynięcia terminu jej ważności.

    Ale zaraz - przecież istnieje możliwość doładowania tejże karty...
    Czyli chyba JEST zakładane jakieś konto karty, na które będziemy mogli
    wysyłać kasę w celu doładowania?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 36. Data: 2005-06-16 14:20:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jacek Osiecki napisał:

    > Ale zaraz - przecież istnieje możliwość doładowania tejże karty...
    > Czyli chyba JEST zakładane jakieś konto karty, na które będziemy mogli
    > wysyłać kasę w celu doładowania?

    Ale to nie Ty zakładasz tylko kupując kartę masz numer rachunku do
    zasilania przypisany przez bank do karty.

    K.

  • 37. Data: 2005-06-17 16:04:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > W zeszłym tygodniu w salonie Idei dowiedziałem się że trzeba mieszkać w
    > Warszawie, a teraz że w Poznaniu. Nosz kurde niech sie zdecydują ;-P

    Jest jeszcze aprę innych miejsc ;-)

    > Możesz spróbować zapłacić tą kartą w necie z walutą rozliczeniową != PLN ?

    Nie, bo karta jest nieaktywna, bowiem koperta z PINem została
    wyprodukowana w nader wadliwy sposób ;-( i musze znaleźć jakiś
    marmurkowy oddział (a może nawet i jechać do Poznania)

    M.

  • 38. Data: 2005-06-17 17:03:13
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Uzytkownik "MadziaMa" <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Czy ktoras z kart przedplaconych (np. INGa) umozliwia platnosc za
    > zakupy przez internet tak samo jak zwykla KK (odrzucam ekarte mbanku,
    > bo czytam ze czasem sa z nia klopoty przy tego typu platnosciach)
    >
    > chodzi o to, ze nie chce KK, ale chce miec mozlwiosc robienia zakupow
    > w internecie i placic tak, jakbym placil zwykla Visa (oczywisice nie
    > mowimy o kredycie, a tylko o tym, ze wszystkie sklepy przyjmujace Vise
    > przyjma platnosc).
    >
    > pozdarwiam,
    > Cyb z cudzego konta

    Ciekaw jestem czy mozna ja "podpiac" pod PayPal'a ?

    Zdrow
    KUB'a