  • 21. Data: 2005-06-15 07:51:02
    Temat: Re: karta "prepaid" i zakupy w inecie?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krystek napisał(a):

> [...]

    To w takim razie w moim portfelu zagościł Matrix :-P
    Karta kupiona kilka dni temu,oczywiście w Poznaniu

    M.

  • 22. Data: 2005-06-15 11:25:35
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Maciej Bebenek napisał:

    > To w takim razie w moim portfelu zagościł Matrix :-P
    > Karta kupiona kilka dni temu,oczywiście w Poznaniu

    No jak w Poznaniu, to się wcale nie dziwię ;-)

    K.

    P.S. A na razie czekam na szczegółowe informacje z BZ WBK dotyczące
    "kart z doładowaniem". Ciekawe, czy w ogóle odpiszą, bo nawet
    potwierdzenia z "autorespondera" nie mam.

  • 23. Data: 2005-06-15 12:36:02
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > To w takim razie w moim portfelu zagościł Matrix :-P
    > Karta kupiona kilka dni temu,oczywiście w Poznaniu

    W zeszłym tygodniu w salonie Idei dowiedziałem się że trzeba mieszkać w
    Warszawie, a teraz że w Poznaniu. Nosz kurde niech sie zdecydują ;-P

    Możesz spróbować zapłacić tą kartą w necie z walutą rozliczeniową != PLN ?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 24. Data: 2005-06-15 14:01:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    A czy ktoś widzi na www.bzwbk.pl leguramin i tabelę opłat dla "karty z
    doładowaniem"?

  • 25. Data: 2005-06-15 14:58:25
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2005 16:01:29 +0200, Wojciech Nawara napisal/a:

    > A czy ktoś widzi na www.bzwbk.pl leguramin i tabelę opłat dla "karty z
    > doładowaniem"?
    na starych stronach było wszystko(i wbrew temu co czasem ktoś tu pisał
    łatwo było to znależć) teraz jest gorzej....
    tara opłat dla tej karty jest razem ze wszystkim:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11020

    i przy kartach z doładowaniem jest tam punkt:
    wypłaty z bankomatów zagranicznych 10zł

    to chyba jednoznacznie określa, ze mozna korzystać z tej karty za
    granicą.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 26. Data: 2005-06-15 15:39:45
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > P.S. A na razie czekam na szczegółowe informacje z BZ WBK dotyczące "kart
    > z doładowaniem". Ciekawe, czy w ogóle odpiszą, bo nawet potwierdzenia z
    > "autorespondera" nie mam.

    podeślij do mnie treść pytania - prześlę do odpowiedniej osoby w BZWBK,
    na pewno odpowie, może nawet załatwi kartę personalizowaną :)

    pozdrawiam

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 27. Data: 2005-06-15 16:58:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof Lerski napisał(a):

    > na starych stronach było wszystko(i wbrew temu co czasem ktoś tu pisał
    > łatwo było to znależć) teraz jest gorzej....
    > tara opłat dla tej karty jest razem ze wszystkim:
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11020

    Cennik dla tej karty mnie powalił. 5 PLN za wypłatę z własnego
    bańkomatu? :-)

    Jest tam jakiś podgląd przez net albo podsłuch przez telefon
    przynajmniej? :-)

  • 28. Data: 2005-06-15 17:17:31
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2005 18:58:16 +0200, Wojciech Nawara napisal/a:

    > Cennik dla tej karty mnie powalił. 5 PLN za wypłatę z własnego
    > bańkomatu? :-)
    Widac, nie chcą, żeby ludzie wypłacali z tych kart gotówkę. Choć
    10zł za granicą to lepiej niż zwykłe karty BZWBK bo bez procentów od
    kwoty wypłaty.
    Jeszcze lepiej jest przy akrcie upominkowej bo w bankomacie w ogóle nie
    mozna wypłacać a wypłata a oddziale(tak rozumiem "wykup elektronicznego
    pieniądza) kosztuje 12,90zł

    --
    Krzysztof Lerski

  • 29. Data: 2005-06-15 17:19:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof Lerski napisał(a):

    > Jeszcze lepiej jest przy akrcie upominkowej bo w bankomacie w ogóle nie
    > mozna wypłacać a wypłata a oddziale(tak rozumiem "wykup elektronicznego
    > pieniądza) kosztuje 12,90zł

    Czyli dla nas, grupowiczów, można traktować ten twór jako kartę
    wirtualną do płatności w internecie za 15 PLN i nic ponadto.

    Na jak długo wydawana jest karta?

  • 30. Data: 2005-06-15 17:23:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    [..]

    > Czyli dla nas, grupowiczów, można traktować ten twór jako kartę
    > wirtualną do płatności w internecie za 15 PLN i nic ponadto.

    No wiesz ?

    .
    .
    .