  • 21. Data: 2005-08-13 22:06:55
    Temat: Re: karta kredytowa gdzie najlatwiej...
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Z najnowszych doniesień doskonale poinformowanego ;) Darka po

    łooo, aż mnie ciarki po plecach przeszły

    > I po co to komu było? Zaiste ktoś ma fantazję w BPH.

    Może w końcu ktoś zauważył że wprowadzanie kolejnych opłat przynosi odwrotny
    skutek od zamierzonego

    Darek

  • 22. Data: 2005-08-13 22:21:03
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 14 Aug 2005 00:06:55 +0200, "Darek"
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote:

    >łooo, aż mnie ciarki po plecach przeszły

    :)))

    >Może w końcu ktoś zauważył że wprowadzanie kolejnych opłat przynosi odwrotny
    >skutek od zamierzonego

    E tam. Przecież w ciągu ostatniego roku przeszło do nas z innych
    banków pół miliona klientów ;)

    G.

  • 23. Data: 2005-08-13 22:25:06
    Od: Jakub Andrzejak <n...@s...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    [...]

    > Najlatwiej to pod lokate w Multi.

    Czy tylko Multibank oferuje takie rozwiązanie?

    --
    Jakub Andrzejak | jakubandrzejak(at)op.pl

  • 24. Data: 2005-08-14 07:14:25
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > E tam. Przecież w ciągu ostatniego roku przeszło do nas z innych
    > banków pół miliona klientów ;)

    No ale chęć zwiększenie zysków podpowiadałaby inne roziązanie: liczba
    klientów x 3zł = większy zysk.

    Darek

  • 25. Data: 2005-08-14 07:47:10
    Od: "opolanin" <m...@...opisie>

    Użytkownik "Michal Dabrowski" <s...@j...be> napisał w wiadomości
    > Ja sam dopiero co sobie taką kartę wyrobiłem (teraz tylko czekam, aż
    > poczta
    > mi ją dostarczy:) ). Polega to na tym, że zakładana jest roczna lokata na
    > 110% wartości limitu, jaki chcesz mieć na karcie. Lokata ta jest normalnie
    > oprocentowana (o. stałe). Do tego musisz dopłacić 15pln opłaty skarbowej
    > za
    > udzielenie bankowi pełnomocnictwa do tej lokaty (jest ona na ten rok
    > zablokowana - nie możesz jej zerwać).

    oferta taka sobie...
    ale oplaty niezle maja karta 70pln/rok + 15pln o ktorych pisales

    a ktory bank daje w miare szybko (miesiac moze troche dluzej) karte
    'wypukla' debetowa (czyli do wysokosci salda)?
    mialem kiedys taka w vw do pakietu srebrnego ale oplaty a pozniej
    przeliczniki mnie dobily i zrezygnowalem.

    pozdrawiam
    opolanin

  • 26. Data: 2005-08-14 08:59:03
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Darek napisał(a):
    > No ale chęć zwiększenie zysków podpowiadałaby inne roziązanie: liczba
    > klientów x 3zł = większy zysk.

    Tak jak do ogólnie do sez@ma nie mam uwag, tak moduł kart jest
    delikatnie pisząc "średni", więc pobieranie za niego 3zł było by raczej
    nie na miejscu :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 27. Data: 2005-08-14 09:27:18
    Od: "Marcin B." <sp**yogin**am@astercity.net>

    "opolanin" <m...@...opisie> wrote in message
> [...]
    > mialem kiedys taka w vw do pakietu srebrnego ale oplaty a pozniej
    > przeliczniki mnie dobily i zrezygnowalem.

    Pekao SA.

    Pzdr,
    Vlad

  • 28. Data: 2005-08-14 10:22:47
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Tak jak do ogólnie do sez@ma nie mam uwag, tak moduł kart jest
    > delikatnie pisząc "średni", więc pobieranie za niego 3zł było by raczej
    > nie na miejscu :)

    Kilka dodatkowych opłat które są "nie na miejscu" by się jeszcze znalazło a
    nadal są.

    Darek

  • 29. Data: 2005-08-14 11:43:22
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    >Kilka dodatkowych opłat które są "nie na miejscu" by się jeszcze znalazło a
    >nadal są.

    Przyjdzie Pekao i wprowadzi swoje porządki ;)

    G.

  • 30. Data: 2005-08-14 12:45:26
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Przyjdzie Pekao i wprowadzi swoje porządki ;)

    No tylko, że (podpbno) w Polsce mają rządzić HVBowcy

    Darek