  • 1. Data: 2005-08-12 11:57:22
    Temat: karta kredytowa gdzie najlatwiej...
    Od: Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl>

    Witam

    potrzebuje karte kredytowa z malym limitem (2,5-3kzl), gdzie najprosciej
    i najlatwiej..??

    pozdr. ukasz

  • 2. Data: 2005-08-12 12:12:23
    Temat: Re: karta kredytowa gdzie najlatwiej...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Łukasz Stuglik wrote:
    > potrzebuje karte kredytowa z malym limitem (2,5-3kzl), gdzie
    > najprosciej i najlatwiej..??

    Najlatwiej to pod lokate w Multi.
    A na normalnych warunkach - zalezy od dochodow i czy nie jestes na jakiejs
    czarnej liscie itp.
    Jak nie to - lec gdziekolwiek, zaczynajac od banku gdzie masz konto, a
    konczac na ING i Invest Banku.
    No i do czego ci ta karta? Jak do placenia w necie - sa prostsze sposoby.

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-08-12 12:13:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Łukasz Stuglik napisał(a):

    > potrzebuje karte kredytowa z malym limitem (2,5-3kzl), gdzie najprosciej
    > i najlatwiej..??

    Pracujesz, jesli tak to jaka jest to forma (DG, umowa o prace, umowa
    zlecenie itp.), masz uregulowane wojsko, inne kredyty, jestes wpisany w
    BIK jako niewiarygodny, masz kase na lokate pod zostaw ? Itp. itd.

    Ja polecam Multi bo tam zalatwilem KK blyskawicznie (i obsluga samej KK
    tez jest niezla - podglad itp). Minusem jest to, ze 2 razy sie zdarzylo
    ze nie przeszla mi autoryzacja.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-08-12 12:18:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Jak nie to - lec gdziekolwiek, zaczynajac od banku gdzie masz konto, a
    > konczac na ING i Invest Banku.

    A czemu na ING konczac ?

    > No i do czego ci ta karta? Jak do placenia w necie - sa prostsze sposoby.

    Jakie ? Kupujesz na KK, kase splacasz za 50 dni :) Nie ma obecnie nic
    fajniejszego :) Ja np czesto zanim bede musial splacic KK to juz to co
    kupilem zdarze ogladnac albo skonczyc i sprzedac via Allegro.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-08-12 12:18:41
    Od: Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Pracujesz, jesli tak to jaka jest to forma (DG, umowa o prace, umowa
    > zlecenie itp.), masz uregulowane wojsko, inne kredyty, jestes wpisany w
    > BIK jako niewiarygodny, masz kase na lokate pod zostaw ? Itp. itd.

    pracuje, umowa o prace, wojsko nie dotyczy, nie chce zakladac lokaty,
    BIK czysty, jeden kredy na 4kzl z ratami 160zl...

    potrzebuje karte do platnosci w zakupach przez internet..

    chce ja zalatwic jak najbardziej bezstresowo...

    pozdr. ukasz

  • 6. Data: 2005-08-12 12:19:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Łukasz Stuglik napisał(a):

    > chce ja zalatwic jak najbardziej bezstresowo...

    A moze VE Inteligo ? Dziala chyba wszedzie. Kosztuje 0,99zl/miesiac.
    Tyle ze to nie jest kredytowka (dziala jako zwykla VISA oraz
    bezproblemowo ja akceptuje PayPal).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-08-12 12:20:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Łukasz Stuglik wrote:
    > potrzebuje karte do platnosci w zakupach przez internet..

    Najbardziej beztresowao - karta wirtualna w mBanku, zwykla karta vE w
    Inteligo lub karta doladowlna w BZ WBK.
    A KK dostaniesz przy tych warunkach wszedzie - wiec tylko wez taka, ktora ci
    bedzie bardziej pasowala - czyli z dobrym dostepem w necie ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 8. Data: 2005-08-12 12:27:59
    Od: Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > A KK dostaniesz przy tych warunkach wszedzie - wiec tylko wez taka,
    > ktora ci bedzie bardziej pasowala - czyli z dobrym dostepem w necie ;)

    poszedlem do PKO BP a pozniej do Slaskiego i BPH... pomijajac fakt, ze
    zasypano mnie sterta wnioskow i papierow to w Slaskim okazalo sie nawet
    ze raczej nie dostane karty na tych warunkach...!? ;]

    pozdr. ukasz

  • 9. Data: 2005-08-12 12:29:13
    Temat: [OT]Re: karta kredytowa gdzie najlatwiej...
    Od: bronek michalski <b...@g...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Najbardziej beztresowao - karta wirtualna w mBanku,

    przestaje być bezstresowa, kiedy druga strona zechce dodatkowo sprawdzić
    transakcję i poprosi o przesłanie skanu karty. Wirtualną kartę ciężko
    zeskanować :)

    --
    p.

    bronek

  • 10. Data: 2005-08-12 12:40:39
    Temat: Re: [OT]Re: karta kredytowa gdzie najlatwiej...
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bronek michalski napisał(a):

    > przestaje być bezstresowa, kiedy druga strona zechce dodatkowo sprawdzić
    > transakcję i poprosi o przesłanie skanu karty. Wirtualną kartę ciężko
    > zeskanować :)

    Niby czemu? Przeciez to jest kawalek plastiku, ktory naprawde istnieje.
    Sam wysylalem do jednego sklepu skan tej karty, wtedy kiedy jeszcze jej
    uzywalem. Choc z drugiej strony wysylanie skanu normalnej KK jest dosyc
    ryzykowne.

    --
    pozdrawiam
    Mithos