  • 1. Data: 2005-08-12 08:32:49
    Temat: pośrednictwo w kredytach hipotecznych
    Od: "Yousarian" <Y...@T...pl>

    Czy orientuje się ktoś może ile płacą banki za pośrednctwo w zakresie
    zawierania umów kredytów hipotecznych. No i czy np. takie banki posiadające
    duży udział w rynku działają w ten sposób - Millennium itd. Chciałbym się
    zająć taką działalności i interesuje mnie ile można zarobić.

    Dzieki
    Yousarian

  • 2. Data: 2005-08-12 09:20:35
    Temat: Re: pośrednictwo w kredytach hipotecznych
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > duży udział w rynku działają w ten sposób - Millennium itd. Chciałbym się
    > zająć taką działalności i interesuje mnie ile można zarobić.

    coś około 1,5%

    Darek

  • 3. Data: 2005-08-12 09:29:16
    Od: "Yousarian" <Y...@T...pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > coś około 1,5%
    >

    > Darek

    Aż tyle mi zapłacą jeśli podpiszą umowę z klientem którego ja znajdę? Jeśli
    tak to jest to całkiem dużo. Millennium wspolpracuje z pośrednikami?

    Dzieki

  • 4. Data: 2005-08-12 12:07:06
    Od: Ziobro <a...@g...pl>

    Darek napisał(a):

    > coś około 1,5%

    zapomnij..!! trzeba walczyc i wykazywac sie aby dostac 0,5% od kwoty
    kredytu...

    pozdr. uk

  • 5. Data: 2005-08-12 12:13:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ziobro wrote:
    > zapomnij..!! trzeba walczyc i wykazywac sie aby dostac 0,5% od
    > kwoty kredytu...

    noo 0,5% to standard raczej przy kredytach walutowych...

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 6. Data: 2005-08-12 13:04:46
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Aż tyle mi zapłacą jeśli podpiszą umowę z klientem którego ja znajdę?
    > Jeśli
    > tak to jest to całkiem dużo. Millennium wspolpracuje z pośrednikami?

    Płacą po podpisaniu umowy/wypłacie kredytu. Co do prowizji to taką płaci
    inny bank (nie wiem jak w Millenium) - ale prawdopodobnie DomBank płaci
    więcej

    Darek

  • 7. Data: 2005-08-12 13:43:35
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Co do prowizji to taką płaci
    > inny bank

    i jest to prowizja maxymalna - zapomniałem dodać

    Darek

  • 8. Data: 2005-08-15 20:00:13
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Aug 2005 14:13:44 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > noo 0,5% to standard raczej przy kredytach walutowych...

    na początek przy umowach bezpośrednich i dobrych negocjacjach od 0,5%.
    Później masz szansę dojść do 1,5%, a w niektórych bankach 2,5%. 0,5 do
    1,0% dostaniesz pracując dla innego pośrednika.
    Pozdr.