  • 31. Data: 2005-08-14 13:48:41
    Temat: Re: karta kredytowa gdzie najlatwiej...
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Darek napisał(a):
    > No tylko, że (podpbno) w Polsce mają rządzić HVBowcy

    Raczej BACA'owcy :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 32. Data: 2005-08-14 14:00:28
    Od: "Amigo40" <a...@o...pl>

    > Z najnowszych doniesień doskonale poinformowanego ;) Darka po
    > zakończeniu wielomiesięcznej promocji zmieniona została TOIP i teraz
    > już nie ma tej opłaty.
    > I po co to komu było? Zaiste ktoś ma fantazję w BPH.
    >
    > G.

    Z tego co wiem - ale wzbudziłeś moje wątpliwości, promocja dotycząca przelewów i
    nieegzekwowania opłaty 2,5 za użytkowanie karty zakończyła się z końcem
    kwietnia, natomiast promocja dotycząca obsługi karty kredytowej w internecie nie
    posiadając konta była przedłużona do końca lipca i na tej promocji się
    skończyło, została natomiast przedłużona promocja odnośnie wydawania kart
    nieodpłatnie do końca roku,czyżbym się mylił?

  • 33. Data: 2005-08-14 14:12:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Raczej BACA'owcy :)

    taa pewnie - wyznaczeni przez Wlochow ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 34. Data: 2005-08-14 14:50:39
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 14 Aug 2005 16:00:28 +0200, "Amigo40" <a...@o...pl> wrote:

    >Z tego co wiem - ale wzbudziłeś moje wątpliwości, promocja dotycząca przelewów i
    >nieegzekwowania opłaty 2,5 za użytkowanie karty zakończyła się z końcem
    >kwietnia,

    zgadza sie, oplaty sa pobierane.

    >natomiast promocja dotycząca obsługi karty kredytowej w internecie nie
    >posiadając konta była przedłużona do końca lipca i na tej promocji się
    >skończyło,

    promocja sie skonczyla, ale oplata zostala usunieta z tabeli.

    >została natomiast przedłużona promocja odnośnie wydawania kart
    >nieodpłatnie do końca roku,czyżbym się mylił?

    a to juz mnie nie interesuje, moja karta jest wazna do wrzesnia i juz
    sie nie wznowi :)

    G.

  • 35. Data: 2005-08-14 15:36:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > taa pewnie - wyznaczeni przez Wlochow ;)

    Nie kracz ;)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 36. Data: 2005-08-15 09:08:26
    Od: "clear" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Michal Dabrowski" <s...@j...be> napisał w wiadomości
    > On Fri, 12 Aug 2005 21:46:46 +0200, opolanin wrote:

    > Opcja z lokatą pozwoliła mi na otrzymanie KK mimo że mam nieuregulowany
    > stosunek do wojska i brak umowy o pracę. Wszystko odbyło się dość szybko -
    > jedna wizyta w placówce na złożenie wniosku, druga następnego dnia na
    > podpisanie papierów dot. lokaty itp.

    uratowales mi zycie. sam mam dzialalnosci i odroczenie z wojska, ale dzial
    ryzyka krzywi sie na to. a potrzebuje pilnie karty na podroz!! kase mam.

    DZIEKI ZA INFO!!!!!!!!

    :*

  • 37. Data: 2005-08-16 15:34:25
    Od: "Amigo40" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > promocja sie skonczyla, ale oplata zostala usunieta z tabeli.

    > a to juz mnie nie interesuje, moja karta jest wazna do wrzesnia i juz

    Opłata 3 zł za dostęp do internetu jest tylko jeszcze nie zmienili na stronie,
    myslę że lada chwila to uczynią

  • 38. Data: 2005-08-16 20:58:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Amigo40 napisał(a):
    > Opłata 3 zł za dostęp do internetu jest tylko jeszcze nie zmienili na stronie,
    > myslę że lada chwila to uczynią

    Od 01.08.2005 obowiązuje nowa TOiP, nie ma w niej opłaty za dostęp do
    sez@ma przy karcie kredytowej.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 39. Data: 2005-08-16 21:20:24
    Od: "Amigo40" <a...@p...onet.pl>

    > Od 01.08.2005 obowiązuje nowa TOiP, nie ma w niej opłaty za dostęp do
    > sez@ma przy karcie kredytowej.
    >
    > --
    > Marcin Nowakowski
    > MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    > mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    > GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

    dzisiaj specjalnie pytałem o tą pozycję i podobno jest,na pewno zobaczymy na
    początku września o ile się pojawią na rachunkach

  • 40. Data: 2005-08-16 22:33:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Amigo40 napisał(a):
    > dzisiaj specjalnie pytałem o tą pozycję i podobno jest,na pewno zobaczymy na
    > początku września o ile się pojawią na rachunkach

    Pokaż w którym miejscu TOiP jest ona widoczna. Dla podpowiedzi, aktualna
    taryfa dostępna jest pod http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    p.
    --
    Marcin Nowakowski