  • 11. Data: 2018-03-17 20:31:14
    Temat: Re: karta bankomatowa BZWBK - czy istnieją jej odpowiedniki w innych bankach?
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 16.03.2018 o 16:05, t...@p...pl pisze:
    > z pewnych powodów nie chcę mieć rachunku akurat w bzwbk, ale
    > szukam karty o zbliżonej (w sensie: ograniczonej) funkcjonalności
    >
    > chodzi mi o możliwość bezprowizyjnego wypłacania w bankomacie,
    > ale z zastrzeżeniem że w sklepie ani w internecie karta
    > na pewno NIE zadziała.

    Na pewno taką można zrobić kartę w T-Mobile Bankowe -
    wystarczy ustalić limit wypłat gotówkowych na >0 ,
    a bezgotówkowych i internetowych na równe zero.
    Kłopot w tym, że tylko 3 wypłaty z bankomatu
    w miesiącu są bezprowizyjne i że przy takim
    ustawieniu karta będzie kosztowała 6 zł
    miesięcznie.

  • 12. Data: 2018-03-19 08:20:18
    Od: p...@g...com

    Moim zdaniem jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest założenie konta w banku Pocztowym.
    Wtedy emeryt będzie mógł wybierać pieniądze na poczcie.

  • 13. Data: 2018-03-19 10:53:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 08:20:20 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Moim zdaniem jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest założenie konta w banku Pocztowym.
    Wtedy emeryt będzie mógł wybierać pieniądze na poczcie.
    Dziwaczny rozsądek - przecież teraz też może.
    Listonosz może przynieść do domu - to jest luksus - ale jak się z listonoszem nie
    spotka, to na pocztę po pieniądze iść może.
    Żaden zysk, a jedynie koszt - pocztowy nie ma darmowych kont, zaś envelo - chyba -
    nie ma darmowej obsługi kasowej w placówkach poczty.

  • 14. Data: 2018-03-20 07:21:32
    Od: t...@p...pl

    osobistych darmowych nie ma - ale oszczędnościowe? czy dałoby sie z niego raz w
    miesiącu wypłacić gotówkę?

  • 15. Data: 2018-03-20 09:47:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Sprawdź w TOiP - ale wszystkie oszczędnościowe, jakie znam, po pierwsze wymagają
    jednak posiadania również ROR (były, czy też może są wyjątki, ale rzadkie), a po
    drugie jedyna możliwość bezpłatnej z nich wypłaty to jeden przelew w miesiącu
    (wyjątek bgż optima - ale różnica taka, że bezpłatne wszystkie przelewy, a inaczej
    nie da się wypłacić). Obsługę kasową miewają - np. w db można z nich wypłacać - ale
    wypłaty są płatne.

  • 16. Data: 2018-03-22 12:33:49
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2018-03-16 o 17:54, Akarm pisze:

    > Za to słyszałem plotki jakieś, że podobno bywają karty bankomatowe
    > wydawane przez banki spółdzielcze.

    Bywają. Tu http://www.bs-sokolka.pl/indywidu-karty.htm karta bankomatowa
    służy tylko do wypłat. Oczywiście tylko w bankomatach własnych.

  • 17. Data: 2018-03-23 16:10:51
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Bywają. Tu http://www.bs-sokolka.pl/indywidu-karty.htm karta bankomatowa
    > służy tylko do wypłat. Oczywiście tylko w bankomatach własnych.

    BS Biała Podlaska ma też swoją kartę do swoich bankomatów. Ostatnio
    jednak wymyślili ,,smart wypłatę" - trzeba się zalogować na konto, podać
    kwotę (do 200 PLN) i dostaje się ważny 12 godzin kod, który trzeba
    wklepać w bankomat. Karty chyba w odwrocie.
    --
    Grzexs

  • 18. Data: 2018-03-23 18:25:13
    Od: t...@p...pl

    > A bankomaty jakie są?

    jest pekaosa (żubry),
    jest pkobp,
    jest euronet,
    jest cashplanet
    jest spółdzielczy sgb

  • 19. Data: 2018-03-30 01:35:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-03-16 17:34, t...@p...pl pisze:
    > tyle że karta ma być dla osoby która nie lubi współczesnej techniki, a wszelkie
    ajpady ajfony
    > iinne ajcośtam ją przerastają. Karta bankomatowa to jest szczyt
    utechnicznienia na który ta
    > osoba zgodzi sie (raz na miesiąc w bankomacie).
    >
    > Do tej pory odbiera emeryturę u listonosza ale nie odpowiada jej że musi na owego
    listonosza
    > czekać w domu i że "nie da sie zamowic go np. na 12:34"

    Bank Pocztowy? - <https://www.pocztowy.pl/indywidualni/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/