  • 1. Data: 2018-03-15 22:33:37
    Temat: alior kantor - karta dodatkowa?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    może ktoś miał taki przypadek?

    pytam (zanim zadzwonię do banku):

    czy można zamówić kartę dodatkową do karty walutowej wydanej w Alior Kantor?

    na karcie mają być dane 12-latka

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2018-03-16 10:55:53
    Temat: Re: alior kantor - karta dodatkowa?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, pewności wyroczni nie mam, ale:
    - dla 12-latka dostaniesz cokolwiek jedynie w PKO, wszystkie inne banki dopiero 13+,
    - to nie jest "karta dodatkowa do karty walutowej" tylko po prostu druga karta do
    konta dla pełnomocnika - a pełnomocnictwa mogą być dwóch rodzajów - rodzajowe, dające
    pełen dostęp do konta (w tym debetówkę), i szczególne, pozwalające jedynie wykonywać
    operację debetówką,
    - ale nie wiem, czy IKA w ogóle pozwala na jakiekolwiek pełnomocnictwa.