  • 1. Data: 2018-03-14 17:59:36
    Temat: przycisk "zwróć przelew" - w jakim banku?
    Od: j...@j...org

    Tak sobie czytam:

    https://wiadomosci.wp.pl/morawiecki-tez-placil-nagro
    dy-rzecznik-rzadu-ostatecznie-pograza-kolegow-i-prem
    iera-6229836717766785a

    Faktycznie kilkanaście osób w Kancelarii Premiera, takie nagrody miały mieć
    przeznaczone, ale ich nie przyjęły. Te nagrody zostały zwrócone. Zrobiłam:
    kliknij i zwróć przelew - powiedziała rzecznik.

    Czy ktoś wie, jaki bank oferuje ten mityczny przycisk "zwróć przelew"?

  • 2. Data: 2018-03-14 18:16:36
    Temat: Re: przycisk "zwróć przelew" - w jakim banku?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-03-14, j...@j...org <j...@j...org> wrote:

    [...]

> [...]
    > kliknij i zwróć przelew - powiedziała rzecznik.
    >
    > Czy ktoś wie, jaki bank oferuje ten mityczny przycisk "zwróć przelew"?

    mBank to ma. Wprawdzie nazywa się "Odpowiedz", ale funkcjonalnie robi właśnie
    to, czyli ustawia nadawcę, kwotę i tytuł na zgodny z oczekiwaniami.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2018-03-14 19:24:50
    Od: szsz <s...@a...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 17:59, j...@j...org pisze:
> [...]
    > kliknij i zwróć przelew - powiedziała rzecznik.
    >

    > Czy ktoś wie, jaki bank oferuje ten mityczny przycisk "zwróć przelew"?

    w inteligo tez jest; nazywa sie chyba "przelew zwrotny"

    wiec bo raz musialem skorzystac :-)

    m.

  • 4. Data: 2018-03-14 22:32:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 marca 2018 17:59:38 UTC+1 użytkownik j...@j...org napisał:

    > Czy ktoś wie, jaki bank oferuje ten mityczny przycisk "zwróć przelew"?

    Sporo banków ma taka funkcjonalność

  • 5. Data: 2018-03-15 10:01:51
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    >Czy ktoś wie, jaki bank oferuje ten mityczny przycisk "zwróć przelew"?

    Na przyklad kilkaset bankow spoldzielczych korzystajacych z oprogramowania
    Softnetu. Nazwa inna, funkcjonalnosc ta sama.

  • 6. Data: 2018-03-16 10:21:58
    Temat: Re: Re:przycisk "zwróć przelew" - w jakim banku?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    j...@j...org wrote:

    >Millenium... Spytaj raczej: Który bank nie oferuje?'.

    Tak prawde mowiac, to nie przypominam sobie w zadnym z uzywanych, ale
    tez nigdy nie musialem przelewu zwracac.
    Moze i gdzies jest i nie rzuca sie w oczy.

    J.

  • 7. Data: 2018-04-10 12:27:14
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jak i ja :-o