  • 1. Data: 2018-03-14 11:51:16
    Temat: Kredyty 'walutowy' - jakis wzorcowy wniosek o zawezwanie do przedsadowej próby ugodowej?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Polecicie jakiś wzorcowy wniosek do sądu o zawezwanie banku udzielającego kredytu
    walutowego (denominowanego czy jak go tam zwał) do zawarcia przedsądowej próby
    ugodowej, o [.....]
    Generalnie wniosek składany z ostrożności celem przerwania biegu ewentualnego
    przedawnienia.
    I w miejsce tych kropek - o co kredytobiorcy walczą (poza może spreadem)?

  • 2. Data: 2018-03-14 13:26:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 marca 2018 11:49:20 UTC+1 użytkownik ń napisał:
> [...]
    przedawnienia.
    > I w miejsce tych kropek - o co kredytobiorcy walczą (poza może spreadem)?

    Za takie coś wyspecjalizowane "kancelarie" liczą sobie od 3tys w góre na początek+
    później działka od ew wygranej a Ty chcesz darmo;)

  • 3. Data: 2018-03-14 14:50:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-14 o 13:26, Kris pisze:
> [...]
    >
    > Za takie coś wyspecjalizowane "kancelarie" liczą sobie od 3tys w góre na początek+
    później działka od ew wygranej a Ty chcesz darmo;)

    I to jeszcze chce za darmo nie dla siebie, tylko dla klienta tego jego
    biura pisania podań, który pewnie mu za to zapłacił 50zł...

    Że też Koniu nie ma wstydu zadawać takich pytań.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2018-03-14 22:28:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 marca 2018 14:50:21 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > I to jeszcze chce za darmo nie dla siebie, tylko dla klienta tego jego
    > biura pisania podań, który pewnie mu za to zapłacił 50zł...

    Typa na grupie czytam od czasu gdy nicka 666 używał
    Nie napisał jeszcze postu który by mnie zachecił do rozważenia opcji że 50zł za jego
    poradę zapłacę

    > Że też Koniu nie ma wstydu zadawać takich pytań.
    Prowadzenie Biura Pisania Podań zobowiązuje

  • 5. Data: 2018-03-15 16:40:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 13:26, Kris pisze:

    > Za takie coś wyspecjalizowane "kancelarie" liczą sobie od 3tys w góre na początek+
    później działka od ew wygranej a Ty chcesz darmo;)

    To za co tam się płaci tą miesięczną wypłatę Kowalskiego?
    Za umiejętność posługiwania się językiem polskim?
    Za umiejętność posługiwania się nowomową prawniczą?
    Za znajomość podstaw matematyki?
    Czy za zrozumienie treści paragrafów?

    Jeśli to ostatnie to znaczy że albo prawo jest źle napisane i za bardzo
    skomplikowane albo ci co go usiłują czytać niedorozwinięci i im tak
    długo schodzi :-)

  • 6. Data: 2018-03-15 20:26:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-15 o 16:40, z pisze:
    > To za co tam się płaci tą miesięczną wypłatę Kowalskiego?

    Za wiedzę "gdzie uderzyć młotkiem".

    Ale oczywiście można taniej i pójść do biura pisania podań do Konia.
    Nawet jak Koniu nie będzie umiał, to sprawdzi w internecie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-03-15 22:52:31

    W dniu 2018-03-15 o 20:26, Liwiusz pisze:
    > Ale oczywiście można taniej i pójść do biura pisania podań do Konia.
    > Nawet jak Koniu nie będzie umiał, to sprawdzi w internecie.

    Blacharzowi czasem potrzebny jest talent i błysk geniuszu.

    Myślisz że prawnikowi też? Jeśli tak to tym gorzej dla prawników.

    Trochę więcej szacunku dla blacharzy.

    Tłukłeś kiedyż w życiu w blachę. Pochwal się :-)