  • 11. Data: 2012-06-28 17:29:47
    Temat: Re: karta BZWBK na Neste - znowu nie znosi blokady
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    WAM napisał(a) :

    > autokorekta... blokady wciąż wiszą.

    W Getin Online dopiero dziś zdjęto. Jedną, z 20-go. Czyli dopiero
    ósmego dnia. Ta z 23-go nadal wisi.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 12. Data: 2012-06-28 21:54:27
    Od: "P." <s...@d...ru>

    W dniu 2012-06-25 22:00, blad pisze:
    > Od dawna nie spotkałem problemu z kartami na Neste - owszem, dawno temu
    > początki były trudne i samo obciążenie nijak nie chciało się "sparować"
    > z blokadą.

    To chyba standard przy stacjach automatycznych, to samo zauważyłem na
    Statoilu 1-2-3. Przy płatności kartą blokada "wisi" czasem dużo dłużej
    niż samo rozliczenie transakcji. Ale nie wnikałem w szczegóły, bo
    finalnie na rozliczeniu kwota obciążenia zawsze się zgadza, a i tak
    płacę kredytówka więc mi ganz egal na ile się blokada ustawiła.

    pozdrawia

  • 13. Data: 2012-06-29 18:25:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Jun 2012 17:29:47 +0200, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >W Getin Online dopiero dziś zdjęto. Jedną, z 20-go. Czyli dopiero
    >ósmego dnia. Ta z 23-go nadal wisi.
    BPH - w środku dnia zeszła ta z 22.06. Czyli po 7 dniach.
    Dobra, dalej już nie truję w tym temacie :)

    WAM

  • 14. Data: 2012-06-29 19:46:16
    Od: "gazeta" <d...@g...pl>

    >Użytkownik "MK" napisał w wiadomości:
    >Millennium podobnie...
    >transakcja 21/06
    >rozliczenie 22/06
    >blokada do 28/06
    >MK

    Nieststy muszę Was przebic. W moim przypadku od obcizenia rachunku KK BZWBK
    (visa clasic) do zdjecia blokady często mijaja 3-4 tygodnie.
    Oczywiście nie dla wszystkich transakcji ale płatnosci za bilety lotnicze,
    zwlaszcza w walucie innej niz euro są jakos szczegolnie podatne na ta
    przypadlosc.
    Ostatni przypadek - Lufthansa, platnosc paypal, funty GB, transakcja 2.06,
    obciazenie 4.06 , dzis blokada dalej wisi.
    Reklamowalem juz to zarowno w BZWBK jak i PayPal - sam juz nie wiem czyja to
    jest wina. Pierwotnie sadzilem, ze tylko BZWBK ale podglad w status
    transakcji w PayPal ujawnil ze u nich ta transakcja rowniez ma status "w
    realizacji".....

    darek

  • 15. Data: 2012-10-29 08:46:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 25 Jun 2012 22:11:42 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Potwierdzam problemy ale testuje na MC BPH. Zaczely sie ok tygodnia
    >temu. Obciazenie przychodzi po 2 dniach od transakcji, blokada zostaje
    >chyba 3 dni dluzej.
    W ub. tygodniu dzialalo wreszcie prawidlowo. Blokada na kwote
    tankowania. Blokada schodzi natychmiast po rozliczeniu. MC BPH.

    WAM