  • 1. Data: 2012-06-25 04:13:32
    Temat: mBank -- komus miesza sie w głowie?...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Asystent regularnego oszczędzania
    Właśnie wydałeś 5 099,00 PLN. Gdybyś po każdej płatności
    kartami i przelewie w mBanku oszczędzał 5 PLN, mógłbyś
    w ciągu 15 lat odłożyć nawet 52 000,00 PLN.

    Zobacz jak to działa...

    Tak to działa, że wlewam 5100 a wylewam 5099, bo 1 złotówkę zabiera mBank.
    I chyba wiem, co zrobić, aby nie zabierał. Mogę po prostu założyć konto
    firmowe w BGŻ i zrezygnować z dobrodziejstwa, jakim jest mBankowe konto
    firmowe!

    -=-

    Brnę coraz dalej z ciurkowaniem położenia geograficznego z komórki na
    notebook. Już słanie ciurkiem idzie, odbiór idzie, ale mapa nadal nie
    pokazuje... Sprzedawcy gównianych holuksów itp. bzdetów przeżywają
    chyba swe ostatnie chwile, jak niegdyś sprzedawcy ,,analogowych''
    komórek, gdy wkraczały komórki cyfrowe.

    -=-

    Wiewiórki nakarmiłem. Wiem -- ja jedynie zleciłem mBankowi
    nakarmienie, zaś nakarmić ma ów mBank, który znów pierdoli:

    Asystent regularnego oszczędzania
    Właśnie wydałeś 1 352,48 PLN. Gdybyś po każdej płatności
    kartami i przelewie w mBanku oszczędzał 5 PLN, mógłbyś
    w ciągu 15 lat odłożyć nawet 52 000,00 PLN.

    Zobacz jak to działa...

    -=-

    Jeszcze muszę zamówić karty Aero2... HotSpoty białostockie to ściema!!!
    Truskolaski powinien płacić za ich testowanie, gdy tymczasem każe
    białostoczanom płacić podatkami, które ściąga ze skutecznością
    chyba stuprocentową. Na fizyce był uskuteczniany manewr ,,dwóch
    złych szefów'' -- jednym był Świecki, drugim dobrzyński. Gdy
    ten pierwszy chciał cos osiągnąć, straszył Dobrzyńskim...

    Teraz Truskolaski straszy -- albo będziecie mnie kochali, albo
    przyjdzie na moje miejsce Kondonowicz. Ludzie chyba zapomnieli,
    że obok głupców pchających się do władzy są także ludzie mądrzy.

    -=-

    Mam jeszcze zrobić zakupy szarytka na 6 złotych i 80 groszy.
    I to koniec w czerwcu. Poza tym, że trzeba z Synkiem pogadać
    i pośmiać się z BPHahahahaha...

    Chyba, że dorzucę kogoś do swego Dobrego konta, wezmę na niego szarytkę i będę
    kupował...

    Kufer od Sygmy wziąłem, czym kończę spór, którym rozpocząłem swą obecność na tej
    grupie. :)

    Real chyba uciesz się, gdy będę od tej pory kupował dwiema szarytkami i sygmową
    kartą. :)
    Kufer by się przydał na gorące dni -- niestety ponoć będzie chłodno...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'