  • 1. Data: 2012-06-25 10:54:58
    Temat: Citibank - Płatność za rachunku z KK
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam właśnie zauwazyłem że jest taka bezpłatna usługa płacenia rachunków z
    KK. Trzeba tylko zadzwonić na Citiphone i zdefiniować przelewy. Jeśli
    korzystaliście z niej prosze o odpowiedź na kilka pytań:

    1) czy przelewy te są traktowane jako transakcja bezgotówkowa
    2) czy musza to być rachunki faktury wystawione wyłączne na mnie - innymi
    słowy czy moge z tej karty zapłacić rachunki które sa wystawione na żonę,
    babcie siostrę itp. - no wg mnie banku nie powinno to obchodzić - ale znając
    ich może robią jhakieś problemy. U mnie tak np. mamy że mieszkanie jest na
    mnie ale na zone są wystawiane polisy OC na samochód, faktury za internet itd.
    3) czy ta usługa działa sprawnie - tzn, czy przelewy faktycznie dochodzą?
    4) ile moge zdefiniować tyh odbiorców?

    Dzięki

  • 2. Data: 2012-06-25 11:11:40
    Temat: Re: Citibank - Płatność za rachunku z KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 25 Jun 2012 08:54:58 +0000, Józef Gołaś wrote:

    > 1) czy przelewy te są traktowane jako transakcja bezgotówkowa

    Tak.

    > 2) czy
    > musza to być rachunki faktury wystawione wyłączne na mnie - innymi słowy
    > czy moge z tej karty zapłacić rachunki które sa wystawione na żonę,

    Możesz.

    > 3) czy ta usługa działa sprawnie - tzn, czy przelewy faktycznie
    > dochodzą?

    Jak najbardziej.

    > 4) ile moge zdefiniować tyh odbiorców?

    Nie słyszałem o limitach ilościowych.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2012-06-25 11:13:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Cze, 10:54, "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > korzystaliście z niej prosze o odpowiedź na kilka pytań:
    >
    > 1) czy przelewy te są traktowane jako transakcja bezgotówkowa

    Nie wchodza do limitu transakcji zwalniajacych z oplaty. Poza tym
    traktowane jak bezgotowkowe

> [...]
    > mnie ale na zone są wystawiane polisy OC na samochód, faktury za internet itd.

    Oplacam rachunki wystawione na mnie i na kogos z rodziny. z tym, ze
    nie dubluja sie - jeden prad, jeden gaz, jeden tel stacjonarny, jedne
    smieci, jedna woda - sadze, ze kontroluja zgodnie z rozszadkiem - jak
    ktos bedzie oplacal za duzo to moga zaczac wyjasniac sprawe.

    > 3) czy ta usługa działa sprawnie - tzn, czy przelewy faktycznie dochodzą?

    bezblednie.

    > 4) ile moge zdefiniować tyh odbiorców?

    Patrz pkt 2.

  • 4. Data: 2012-06-25 11:20:49
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    ok no to fajnie

    1) ale czy aby na pewno to bezpłatne? żądnych niespodzianek na wyciągu nie było?

    2) ale jeszcze powiedzcie czy z tym definiowaniem u konsultanta to duzo
    zachodu o co on pyta: numer rachunku i nazwę odbiorcy tak?

    a potem za każdym razem trzeba dzwonic czy mogę sam sobie puszczać w systemie
    transakcyjnym? No bo zastanawiam się dlaczego to takie skomplikowane każdy
    mógłby przeciez sobie sam wypisac i puścić/

    jak to działa?

  • 5. Data: 2012-06-25 11:32:49
    Od: disnej <d...@g...com>

    Na pewno bezplatnie, korzystam od okolo roku, mozna tez zamowic bezplatne
    potwierdzenia papierowe, od niedawna tez mozna pdfy pobierac.

    Pytaja o numer konta, dane nadawcy, nazwa przelewu, domyslny tytul ktory potem mozesz
    zmieniac

    4 przelewy definiuje sie 5 minut, po zdefiniowaniu sam robisz przelewy

    Pewnie chodzi o to ze telefonicznie pilnuja eeby te przelewy byly rzeczywiscie
    rachunkami.

  • 6. Data: 2012-06-25 11:36:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 25 Jun 2012 02:13:46 -0700, krzysztofsf wrote:

    > Nie wchodza do limitu transakcji zwalniajacych z oplaty. Poza tym
    > traktowane jak bezgotowkowe

    Do jakich limitów? Gdzie one są określone?

    Ja mam taki (stary) "jak będzie 2,4 tys. rocznie", karty Citi nie używam
    do niczego innego od dobrych 4 lat -- i grosza za nią nie zapłaciłem.

> [...]
    > smieci, jedna woda - sadze, ze kontroluja zgodnie z rozszadkiem - jak
    > ktos bedzie oplacal za duzo to moga zaczac wyjasniac sprawe.

    U mnie jest wszystkiego po 3 (czynsz, gaz, prąd) i pies z kulawą nogą się
    tym nie interesuje.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2012-06-25 11:53:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Cze, 11:36, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Do jakich limitów? Gdzie one są określone?
    >
    > Ja mam taki (stary) "jak będzie 2,4 tys. rocznie", karty Citi nie używam
    > do niczego innego od dobrych 4 lat -- i grosza za nią nie zapłaciłem.

    Przy uzgodnieniu obrotu zwalniajacego z oplaty Citiphone mowil mi, ze
    oplata rachunkow sie nie wlicza.
    Gdy wejde w nowy okres (obecnie juz mam status zwonienia z oplaty
    rocznej, sprawdze na wyciagu czy uwzglednili tylko zakupy.

    > U mnie jest wszystkiego po 3 (czynsz, gaz, prąd) i pies z kulawą nogą się
    > tym nie interesuje.

    Masz prawo miec kilka mieszkan.
    Przy dziesieciu gazach na rozne nazwiska moze zaczeli by sie
    interesowac.

    Podobnie jak stosunkowo niedawno dodali do regulaminu, ze przelew
    oplat w przypadku gdy jednak okazal sie innym przelewem, zostaje
    traktowany jak zwykly oprocentowany przelew z kart.

  • 8. Data: 2012-06-25 11:54:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 9. Data: 2012-06-25 11:56:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 25 Jun 2012 02:53:43 -0700, krzysztofsf wrote:

> [...]
    > Gdy wejde w nowy okres (obecnie juz mam status zwonienia z oplaty
    > rocznej, sprawdze na wyciagu czy uwzglednili tylko zakupy.

    A, bo Ty masz tę informację na wyciągu. Ja nie mam :)

    > Masz prawo miec kilka mieszkan.
    > Przy dziesieciu gazach na rozne nazwiska moze zaczeli by sie
    > interesowac.

    Tam są w sumie 3 nazwiska, częściowo różne ;-) jak to w rodzinie.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 10. Data: 2012-06-25 11:57:13
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 25.06.2012 o 11:53 krzysztofsf <k...@w...pl> pisze:

    > Podobnie jak stosunkowo niedawno dodali do regulaminu, ze przelew
    > oplat w przypadku gdy jednak okazal sie innym przelewem, zostaje
    > traktowany jak zwykly oprocentowany przelew z kart.

    Oooo... to jest juz ze 2-3 lata. Z tego co pamietam takze Credit Agricole
    ma taka funkcjonalnosc na kartach...

    MK