  • 1. Data: 2002-11-26 11:10:45
    Temat: jakie konsekwensje - opozniona splata KK
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Witam,

    No i stalo sie w koncu to czego sie obawialem - zapomnialem splacic
    zadluzenia KK Citi w terminie.
    Termin minal wczoraj - nie splacilem nic, natomiast dzis splacilem cale
    zadluzenie z ostatniego wyciagu. Do tej pory zawsze splacalem w terminie.
    Jak to jest w Citi? Czy automatycnzie naliczaja kare (jaka?) czy jest moze
    tak jak w BZWBK - nieraz zdarzylo mi sie opoznic 1-2 dni w splacie bez
    zadnych konsekwencji.

    Pozdrawiam,
    PP

  • 2. Data: 2002-11-26 11:34:03
    Temat: Re: jakie konsekwensje - opozniona splata KK
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Nov 26, 2002 at 12:10:45PM +0100, Piotr Piotrowski wrote:

> [...]
    >Jak to jest w Citi? Czy automatycnzie naliczaja kare (jaka?) czy jest moze
    >tak jak w BZWBK - nieraz zdarzylo mi sie opoznic 1-2 dni w splacie bez

    Zapomnij ;-)

    49zl na dzien dobry, do tego odsetki - nie wiem jak licza za jeden dzien.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-11-26 11:38:22
    Od: s...@o...pl

    > Witam,
    >
    > No i stalo sie w koncu to czego sie obawialem - zapomnialem splacic
    > zadluzenia KK Citi w terminie.

    Tak to wlasnie jest - caly rok uwazasz - jeden moment i dodatkowe oplaty
    poszly :)))))
    To jest wlasnie "urok" karty kredytowej i jej oplat :))))))

  • 4. Data: 2002-11-26 11:42:55
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    > Tak to wlasnie jest - caly rok uwazasz - jeden moment i dodatkowe oplaty
    > poszly :)))))
    > To jest wlasnie "urok" karty kredytowej i jej oplat :))))))

    dlatego ja mam zdefiniowane zlecenie stale na pewna kwote - jesli nawet
    zapomne, to splata minimalna sama sie zrobi :-)

  • 5. Data: 2002-11-26 11:46:55
    Od: p...@i...pl

    > Tak to wlasnie jest - caly rok uwazasz - jeden moment i dodatkowe oplaty
    > poszly :)))))
    > To jest wlasnie "urok" karty kredytowej i jej oplat :))))))
    >
    > --
    ----
    nie zazdroszcze, oni wiedzą jak kasować w takim przypadku - zdaje się że pod
    tym względem Citi jest najdroższy ... Twój najdroższy :)

  • 6. Data: 2002-11-26 11:51:35
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arvmp1$rap$1@news.tpi.pl, krab wrote:

    > dlatego ja mam zdefiniowane zlecenie stale na pewna kwote - jesli
    > nawet zapomne, to splata minimalna sama sie zrobi :-)

    Ja mam stale zlecenie, ktore zachowuje kwote z zeszlego mies. Jak zapomne je
    zmodyfikowac, zaplaci sie tyle ile w poprzednim miesiacu. Poza tym Lukas
    darowuje jedno spoznienie.

    Chcialbym aby bylo tak jak w multi - zeby mozna bylo ustawic 100% splaty
    automatycznej.

  • 7. Data: 2002-11-26 12:00:44
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak to jest w Citi? Czy automatycnzie naliczaja kare (jaka?) czy jest moze
    > tak jak w BZWBK - nieraz zdarzylo mi sie opoznic 1-2 dni w splacie bez

    na to wlasnie liczy bank - ze spoznisz sie ze splata i beda mogli sie na
    tobie odkuc. Chyba Citi jest w tym wyjatkowo drogi... Kara za opoznienie i
    odsetki od transakcji.

    D.

  • 8. Data: 2002-11-26 12:03:40
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tobie odkuc. Chyba Citi jest w tym wyjatkowo drogi... Kara za opoznienie i

    no tak sie niestety obawialem, czyli 49 zl "za czynnosci windykacyjne" i
    pewnie z drugie tyle odsetek. Odkuja sobie, nie ma co :(

    Ide ustawic automatyczna splate ;)

    PP

  • 9. Data: 2002-11-26 15:28:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr Piotrowski <p...@p...pl> wrote:
    > Termin minal wczoraj - nie splacilem nic, natomiast dzis splacilem cale
    > zadluzenie z ostatniego wyciagu. Do tej pory zawsze splacalem w terminie.

    Mogą naliczyć, ale jeżeli zadzwonisz, trafisz na kumatą citifonistkę,
    nie będziesz sie rzucał, to moga tą opłatę wycofać, szczególnie, jeśli
    to 'wypadek przy pracy'.

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2002-11-26 19:05:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski"

    > no tak sie niestety obawialem, czyli 49 zl "za czynnosci windykacyjne" i
    > pewnie z drugie tyle odsetek. Odkuja sobie, nie ma co :(
    >
    > Ide ustawic automatyczna splate ;)

    spokojnie, nie zrobili następnego zestawienia a jak testowałem opóźnienie w
    WBK to też mi nic nie naliczyli bo mieli jakiś blad w sofcie.
    Podobno w citi też taki blad jest i jak zmiesciles sie przed nastepnym
    wyciagiem to nie beda cie karac.
    Na razie i tak nie masz sie co spieszyc - zobaczymy co bedzie przy nastepnym
    zestawieniu
    *** blad ***