eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 11. Data: 2002-06-17 11:21:14
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)


    On Mon, Jun 17, 2002 at 01:19:11PM +0200, n...@p...onet.pl wrote:

    > > Nie, wcale :]
    > > Sprawdzone empirycznie w tym i zeszlym roku
    > > Slowacja i Wegry
    > > maestro ma o > 1% korzystniejszy przelicznik niz  visa electron
    > > w tym temacie wprowadzenie euro nic nie zmienila
    > > i dalej w calej europie jest korzystniej :) uzywac maestro
    >
    > wolę VC

    Widze ze nasze kolejne wcielenie hamerykanina z wrodzona miloscia do
    vc ;-)

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki


  • 12. Data: 2002-06-17 11:50:52
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "PiotR K" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aekg0m$7bs$1@news.tpi.pl...
    > > > No chyba, że większość Twoich transakcji będzie w Stanach. W tedy
    > sytuacja
    > > > zmienia się na korzyść VE.
    > >
    > > Po co zaraz Stany?
    > > Wystarczy, zeby te trensakcje byly w: Czechach, Slowacji, Wegrzech,
    > > Ukrainie, Rumunii, Bulgarii, Danii, Szwecji, Norwegii, Szwajcarii itp.
    > zeby
    > > nie bylo roznicy.
    >
    > Nie, wcale :]
    > Sprawdzone empirycznie w tym i zeszlym roku
    > Slowacja i Wegry

    Mowisz o tym zestawieniu transakcji, w ktorym najlepszy przelicznik
    uzyskales dla VE (co w komentarzu pominales) i najgorszy tez dla VE, chyba
    innej zreszta (co podkresliles)?
    Faktycznie, niezla empiria...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com




    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 13. Data: 2002-06-17 11:52:14
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: " " <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    [...]
    > wolę VC

    Ale my tu nie mówimy o VC.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 14. Data: 2002-06-17 11:59:23
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

    > Nie, wcale :]
    > > Sprawdzone empirycznie w tym i zeszlym roku
    > > Slowacja i Wegry
    >
    > Mowisz o tym zestawieniu transakcji, w ktorym najlepszy przelicznik
    > uzyskales dla VE (co w komentarzu pominales) i najgorszy tez dla VE, chyba
    > innej zreszta (co podkresliles)?
    > Faktycznie, niezla empiria...;-))
    >
    > --

    Lokalizacja : Sopron - polnocne wegry
    jakis bankomat
    wkladam ve i wyplacam 10.000 forintow
    wkladam maestro i wyplacam 10.000 forintow
    karty wydane do wspolnego konta przez ten sam bank (!)
    odchodze od bankomatu
    w przypadku obu kart prowizja 3,5% od wypalty z bankomatu
    po powrocie do kraju ogladam wyciag z konta
    roznica miedzy jednym kursem a drugi ~~ 1,5 % na korzysc maestro




  • 15. Data: 2002-06-17 13:50:06
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    zbyhó <j...@p...fm> wrote:

    > czesc
    > jaka plaska karte wybrac do ROR'u jesli bank oferuje obie na
    > dokladnie tych samych warunkach? vise czy maestro - obie plaskie:

    BZWBK?

    Weź Maestro, a Vise Electron weź bezpłatną z mBanku.


  • 16. Data: 2002-06-17 15:48:35
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik PiotR K <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aekivj$r1e$...@n...tpi.pl...
    > > Nie, wcale :]
    > > > Sprawdzone empirycznie w tym i zeszlym roku
    > > > Slowacja i Wegry
    > >
    > Lokalizacja : Sopron - polnocne wegry
    > jakis bankomat
    > wkladam ve i wyplacam 10.000 forintow
    > wkladam maestro i wyplacam 10.000 forintow
    > karty wydane do wspolnego konta przez ten sam bank (!)
    > odchodze od bankomatu
    > w przypadku obu kart prowizja 3,5% od wypalty z bankomatu
    > po powrocie do kraju ogladam wyciag z konta
    > roznica miedzy jednym kursem a drugi ~~ 1,5 % na korzysc maestro

    No i?
    To cale twoje doswiadczenie?
    Ze pomiedzy dwoma przeliczeniami jest 1,5% roznicy? (przedtem pisales ze 1%
    ;-))
    Ja na dwoch transakcjach _ta_sama_karta_ w tym samym dniu (odstep ok. 2godz)
    mialem prawie 4% roznicy.
    Ty chcesz z jednego przypadku zrobic regule?

    --
    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com





  • 17. Data: 2002-06-17 15:49:36
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    zbyhó wrote:


    > wiec to samo. czy jest miedzy nimi jakas roznica, cos co sklonic ma do
    > jednej z nich, jedna z nich wybrac?

    Np. w Paryżu zdecydowana większość sklepów akceptuje tylko wypukłe
    (chociaż mają POS-y), jakiś odsetek Visę Electron, zaś Maestro widziałem
    tylko w jednym sklepie i na stacjach benzynowych. W takiej sytuacji
    sensowniejsza jest Visa.

    A jeśli masz konto w inteligo czy mbanku i masz już Vise to maestro.

    A dużo drożej wyjdzie, jak weźmiesz obie?

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *


  • 18. Data: 2002-06-17 22:34:40
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020617111804.GM1377@diuna.pingwin.waw.pl...

    > > wolę VC
    >
    > Widze ze nasze kolejne wcielenie hamerykanina z wrodzona miloscia do
    > vc ;-)
    >
    qrdele no to tez mi sie ta wydawalo ze niusyXXX zrobily come back ;-)

    --
    JaKi



  • 19. Data: 2002-06-17 22:35:53
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: "Chinchilla" <g...@n...com.pl-a_to_jest_strasznie_dlugi_dodatek_antyspamowy_.usun.go>

    Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:aekaqm$rmp$1@news.tpi.pl...
    > czesc
    > jaka plaska karte wybrac do ROR'u jesli bank oferuje obie na dokladnie
    tych
    > samych warunkach? vise czy maestro - obie plaskie:
    >
    > - visa electron jast na 2 lata, dla wlasciciela konta bezplatna, z
    > macierzystych bankomatow wypolaty bezplatne, platnosci bezgotowkowe nie
    > obciazane prowizja, ror prowadzony za friko...
    >
    > - maestro plaska tez jast na 2 lata, dla wlasciciela konta bezplatna,
    z
    > macierzystych bankomatow wypolaty bezplatne, platnosci bezgotowkowe nie
    > obciazane prowizja, ror prowadzony za friko...
    >
    > wiec to samo. czy jest miedzy nimi jakas roznica, cos co sklonic ma do
    > jednej z nich, jedna z nich wybrac?

    interesujaca roznica :
    przy placeniu visa electron z reguly nie trzeba pinu, wystarczy podpis.
    maestro wymaga wklepania pinu(nie wiem czy zawsze ?)

    --
    Chinchilla
    Now playing: Alan Silvestri - Castle Gleigh Prison




  • 20. Data: 2002-06-18 06:35:33
    Temat: Re: jaka plaska do ROR'u jesli daja obie?
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

    No i?
    > To cale twoje doswiadczenie?
    > Ze pomiedzy dwoma przeliczeniami jest 1,5% roznicy? (przedtem pisales ze
    1%
    > ;-))
    > Ja na dwoch transakcjach _ta_sama_karta_ w tym samym dniu (odstep ok.
    2godz)
    > mialem prawie 4% roznicy.
    > Ty chcesz z jednego przypadku zrobic regule?
    >
    > --
    tak mi sie wydaje bo w kazdym razie nie mam innego wytlumaczenia tego faktu


strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1