  • Data: 2020-05-11 11:06:46
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-10 o 23:03, Waldek pisze:
    > IMO zupełnie niepotrzebnie się tak frustrujesz :D

    Nic na to nie poradzę. Jak mnie kontrahent traktuje jak debila wciskając
    mi kredyt (kartę kredytową) którego nie potrzebuję a z którego MUSZĘ
    korzystać... i płacić za jego używanie.

    TAK PŁACIĆ. Bo jestem tylko człowiekiem i nie zagwarantuję spełnienia
    fafnastu warunków zapisanych drobnym druczkiem...
    Nie ma darmowych obiadów.

    A karta debetowa nie oferuje pełnej funkcjonalności np. w necie. to nie
    chcę karty. Sprawiłem sobie jednego revoulta na rodzinę i wystarczy.

    Trzeba to ludziom tłumaczyć. Bo nazwy tych "produktów" są mylące a już
    zasada ich działania może prowadzić do poważnych kłopotów finansowych.

    Tak. Ludzie są ułomni. Na tym właśnie zarabia bank.
    Na niedopowiedzeniu, wprowadzeniu w błąd, interpretowaniu zapisów
    niezgodnie ze zdrowym rozsądkiem...

    Jak nie chcesz upaprać gównem to omijasz go z daleka ;-)