  • Data: 2020-05-11 23:43:30
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-11 o 11:06, z pisze:

    > Nic na to nie poradzę. Jak mnie kontrahent traktuje jak debila wciskając
    > mi kredyt (kartę kredytową) którego nie potrzebuję a z którego MUSZĘ
    > korzystać... i płacić za jego używanie.

    Mam obecnie 2 KK bezpłatne bezwarunkowe
    1. Citek - dożywotnio bezwarunkowo
    2. Santander - bezwarunkowo 2 lata
    - z tej drugiej dodatkowy bonus to pakiet ubezpieczenia

    > TAK PŁACIĆ. Bo jestem tylko człowiekiem i nie zagwarantuję spełnienia
    > fafnastu warunków zapisanych drobnym druczkiem...
    > Nie ma darmowych obiadów.

    No prawie, bo np. trzecią KK Milka wystarczy 5 "pyknięć" miesięcznie dla
    bezpłatności
    - bonus to również pakiet ubezpieczeniowy
    a jeśli nie, to 15zł opłaty - dość nędzny obiad - może jakaś zupa ;)

    > A karta debetowa nie oferuje pełnej funkcjonalności np. w necie. to nie
    > chcę karty. Sprawiłem sobie jednego revoulta na rodzinę i wystarczy.

    Moje debetówki są funkcjonalne - również w necie
    Revoluta też posiadam, oraz Curve

    > Tak. Ludzie są ułomni. Na tym właśnie zarabia bank.
    > Na niedopowiedzeniu, wprowadzeniu w błąd, interpretowaniu zapisów
    > niezgodnie ze zdrowym rozsądkiem...

    Może i są ułomni - nie przeczę
    ja mam jednak więcej zysków niż strat
    - ostatnia (strata) którą zaliczyłem to opłata za wznowienie KK Polbanku
    (był kiedyś takowy bank) ale ogólny bilans 1% zwrotu za wszystkie
    transakcje i tak zrekompensował tą stratę z nawiązką