  • Data: 2020-05-09 09:50:52
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż poradzić, jeśli konto z opłatami za przelewy jest "całkowicie darmowe" to
    mówimy innymi językami.

    Jeśli takich przelewów robi się 3 w miesiącu a wszystkie inne opłaty
    robią się poleceniem zapłaty...

    A zapomniałbym. Mam jeszcze jeden warunek darmowości. Musze mieć 5 tysi
    na tym koncie.
    Ale to chyba oczywiste że normalny myślący człowiek oszczędza na np.
    pandemię a nie zadłuża się kartami ;-)

    Nie muszę wpłacać tam określonych pieniędzy, nie muszę wykonywać
    konkretnej liczby operacji, nie muszę pilnować terminu spłaty, nie muszę
    pamiętać tryliona pinów...

    Szkoda mi na to wszystko życia. Mogę w tym czasie odpoczywać aby jutro
    pracować wydajniej i za coraz większe pieniądze ;-)