  • Data: 2020-05-09 09:41:30
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 maja 2020 07:43:35 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Jeśli Tobie coś się wydaje że Ci się opłaca nie znaczy że innym też.
    > Obecnie mam całkowicie darmowe konto i nic nie płacę za karty.
    > Nie mam ryzyka dodatkowych nieprzewidzianych opłat i mogę zająć się
    > ważniejszymi rzeczami.
    > Karta to przeżytek. Jak widać z powodów pryncypialnych (wciskanie
    > kredytu) i czysto finansowych nie ma powodu aby kolekcjonować te
    > plastiki. ;-)

    Cóż poradzić, jeśli konto z opłatami za przelewy jest "całkowicie darmowe" to mówimy
    innymi językami.
    Albo, co bardziej prawdopodobne, wyparcie i racjonalizacja są tak silne - i jeszcze
    podsycane czytaniem p.b.b. - że nic się przez to nie przebije.
    Np. też to, że kredytówki to nie RORy - i, może paradoksalnie, ale zapewne rynkowo -
    oferty KK są obecnie lepsze niż ROR+debetówka.
    Ale KK to usługa dla kogoś z IQ>90, a nie dla kogoś, kto daje sobie wcisnąć kredyt z
    RRSO ponad 14% - mimo że sam o "wciskaniu kredytu" bredzi.
    Ja tam wolę moje KK - z 1% zwrotu i w pełni darmową - a gdybym potrzebował kredytu,
    to na 4% - i jeszcze dostanę 500zł w promocji.
    Niestety umiejętność liczenia jest trudna - ale ten trud popłaca.