  • Data: 2020-05-09 13:08:30
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 May 2020 12:00:37 +0200, Akarm napisał(a):

    > Tak, jestem pewien - bezwarunkowo bez opłat.
    > Inaczej mówiąc: mogę nie robić żadnych operacji kartami, nie muszę
    > przelewać nic na konto - nic nie muszę robić, i nie ponoszę żadnych
    > opłat związanych z jakimikolwiek usługami bankowymi.
    > Używam konta Santander, karty debetowej Santander po przeniesieniu z
    > Deutsche Banku, oraz kart kredytowej 123 Santander.
    > Czasem jeszcze Alior Kantor, Revolut i Curve.
    > Reszty już nie pamiętam, a to znaczy że nie używam.

    No coz, darmowe konto to obecnie standard, tudziez nawet ustawowy
    wymog (ale tylko konta podstawowego).

    Darmowe przelewy - tez standard, przynajmniej na kontach prywatnych.

    Darmowe karty ... a to juz nie standard, wrecz standardem sa platne
    karty z mozliiwoscia zwolnienia. Ale promocje sie zdarzaja.
    Uwazaj, bo Santader moze miec oplate za wznowienie KD.

    J.