  • 1. Data: 2005-11-28 14:25:06
    Temat: jak to możliwe ???
    Od: "paweł" <j...@p...fm>

    Witam
    powiedzcie mi jak to możliwe ???
    Open Finance przysłało mi taką reklamówke:
    Kredyt na 30 lat, kwota 90 000, miesięczna rata 327zł w sumie= ok 120 000

    wchodzę na stronę PKO BP i robię symolację spłat pożyczki Własny kąt
    hipoteczny
    Kredyt na 30 lat, kwota 90 000, miesięczna rata 530 zł w sumie= ok 190 000
    (oproc 5,83%)

    czy Open Finance doradzi mi pożyczke na jakiejś innej planecie ???
    czy to PKO BP ma oprocentowania i prowizje nie wiadomo skąd ????
    skąd ta potężna (przynajmniej jak dla mnie różnica ??????) 70 000 to
    przecież prawie druga taka pożyczka

    chciałbym dokończyć budowę domu i tyle mniej więcej potrzebuje
    narazie robie wstepne rozeznanie może ktoś doradzi coś dobrego w tym temacie
    pozdr/pawel

  • 2. Data: 2005-11-28 14:37:34
    Temat: Re: jak to możliwe ???
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    >
    > chciałbym dokończyć budowę domu i tyle mniej więcej potrzebuje
    > narazie robie wstepne rozeznanie może ktoś doradzi coś dobrego w tym

    napisz jeszcze w jakiej walucie liczyles to na stronie PKO BP
    i w jakiej walucie proponuje OF

    kursor

  • 3. Data: 2005-11-28 15:45:27
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "paweł" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Open Finance przysłało mi taką reklamówke:
    > Kredyt na 30 lat, kwota 90 000, miesięczna rata 327zł w sumie= ok 120

    Będę strzelał... Kredyt w CHF...?

    > wchodzę na stronę PKO BP i robię symolację spłat pożyczki Własny kąt
    > hipoteczny
    > Kredyt na 30 lat, kwota 90 000, miesięczna rata 530 zł w sumie= ok 190
    > 000 (oproc 5,83%)

    Kredyt w PLN?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-11-28 15:50:38
    Od: "pawel" <j...@p...fm>

    > Będę strzelał... Kredyt w CHF...?

    nie wiem to tylko reklamówka ale pewnie tak

    > Kredyt w PLN?
    tak

    czy aż takie różnice mogą brać się z waluty ????

  • 5. Data: 2005-11-28 16:02:59
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Użytkownik "pawel" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    > nie wiem to tylko reklamówka ale pewnie tak

    > tak
    >
    > czy aż takie różnice mogą brać się z waluty ????

    nie z waluty tylko z oprocentowania

    kursor

  • 6. Data: 2005-11-28 19:42:35
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    > czy aż takie różnice mogą brać się z waluty ????

    Nie. Open finance aktywnie szuka NAJLEPSZYCH ofert w danym czasie dla swoich
    potencjalnych klientów przy zadanych parametrach. Staś różnice.

    jk

  • 7. Data: 2005-11-28 21:15:50
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    .kolina napisał(a):

    > Nie. Open finance aktywnie szuka NAJLEPSZYCH ofert w danym czasie dla swoich
    > potencjalnych klientów przy zadanych parametrach. Staś różnice.

    :)

    Myślę, że jednak chodzi o walutę, a ściślej o wynikające z niej
    pośrednio oprocentowanie tych kredytów - OpenFinance pewnie proponuje
    CHF, a ten kredyt PKO BP to PLN.

    --
    Konrad Zak
    http://konradzak.com/powerofcli http://akademiaruchu.com.pl