  • 1. Data: 2005-11-28 11:53:47
    Temat: domena + traffic
    Od: "Tomanesq" <a...@1...com>

    Witam,

    jestem właścicielem domeny internetowej ebank.pl (chwilowo przekierowana),
    na którą trafia spory ruch z Ery (www.ebank.com.pl) i z innych portali
    bankowych. Może komuś przydałoby się trochę poważnych klientów z branży
    bankowości lub telekomunikacji. To niestety nie moja branża.

    Pozdrawiam

    t.

  • 2. Data: 2005-11-28 15:15:37
    Temat: Re: domena + traffic
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomanesq <a...@1...com> wrote:
> [...]
    > z innych portali bankowych. Może komuś przydałoby się trochę
    > poważnych klientów z branży bankowości lub telekomunikacji. To

    Ato bidaki z tych bankow - nie chca kupic za te 10 tys. Moze spusc z ceny?
    :) Bo mi znajomi rzecznicy mowili, ze mieli juz od Ciebie oferte ;) no ale
    jakos nie bylo zainteresowani jak widac :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-11-29 09:16:58
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Witam,
    >
    > jestem właścicielem domeny internetowej ebank.pl (chwilowo przekierowana),
    Jejku, ilerazy mozna to czytac....

    Lelek

  • 4. Data: 2005-11-29 09:25:04
    Od: maho <m...@p...net>

    Lelek napisał(a):

    > Jejku, ilerazy mozna to czytac....

    Wystarczy wrzucić do KF i można nie czytać. Dodatkowo nie odpowiadać i
    nie wyciągać innym z KF.

    pozdrav

    maHo