  • 1. Data: 2005-11-28 11:18:10
    Temat: CITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczne
    Od: "DAD" <d...@o...pl>

    Sprawa wyglada tak. Jakies 5 lat temu posiadalem karte kredytowa w Citibank.
    Ktoregos pieknego dnia splacilem brakujace 55zł, lecz okazalo sie ze w Citi
    tego nie mieli. Ja niestety nie mialem potwierdzenia wplaty poprzez bankomat i
    zostalem obciazony dosc spora kara za nie zaplacenie w terminie.
    Zaplacilem, bo co bylo zrobic. Miesiac pozniej okazalo sie ze mam nadwyzke
    55zł. Okazalo sie widocznie ze znalazly sie moje pieniadze. tak mnie ten
    fakt rozzloscil ze nie mailem zamiaru miec nic wspolnego z bankiem.
    Przez ostatnie 5 lat dostawalem do domu wyciag ze stanem +55zł. Miesiac temu
    przpadkowo otwarlem koperte ( bo juz nie czytalem nawet tego ) i ze
    zdziwieniem zauwazylem ze mam -30zł.
    Wykonalem telefon do banku i dowiedzialem sie ze to oplata roczna za
    korzystanie z karty. Tlumacze ze nie korzystalem z karty od 5 lat, a operator
    poinformowal mnie ze to wiec jest oplata za posiadanie karty.
    Moje tlumaczenia na nic nie daly ze ja zadnej karty nie posiadam i ze nie chce
    miec nic wpolnego z Citibankiem.
    Dowiedzialem sie ze zadnej umowy z bankiem o karte nie rozwiazywalem i oplata
    jest sluszna.
    Nie pamietam juz po tylu latach czy jakas umowe podpisywalem na oplacanie
    karty z ktorej nie korzystam. Dodam tylko ze przez ostatnie 5 lat nie musialem
    nic oplacac.

    prosze o pomoc
    pozdrawiam
    DAD

  • 2. Data: 2005-11-28 11:46:30
    Temat: Re: CITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczne
    Od: zbiggy <z...@p...onet.pl>

    DAD napisał(a):

> [...]
    > karty z ktorej nie korzystam. Dodam tylko ze przez ostatnie 5 lat nie musialem

    na infolinii zawsze dowiesz się, że wszystko zostało wykonane zgodnie
    z prawem, umową i procedurami. tam pracują studenci, którzy tylko
    wprowadzają sprawy do systemu, mają być grzeczni, ale żadnej decyzji
    podjąć nie mogą.
    należy złożyć oficjalnie (faksem lub w placówce) list z reklamacją, w
    której opiszesz całe zdarzenie i albo zostanie to uznane i dostaniesz
    zwrot kasy, albo dostaniesz uzasadnienie dlaczego uważają, że twoja
    reklamacja jest bezzasadna, wtedy jeszcze raz pomyślisz co robić dalej
    - odwołać się czy pogodzić z losem (napisz potem na grupie jakie było
    ew. uzasadnienie, to może ktoś coś doradzi konkretniejszego).

    trainer

  • 3. Data: 2005-11-28 18:31:04
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odwołać się czy pogodzić z losem (napisz potem na grupie jakie było ew.
    > uzasadnienie, to może ktoś coś doradzi konkretniejszego).

    taką samą reklamację składa się przez telefon, wszystkie rozmowy są
    nagrywane - szkoda czasu na łażenie po oddziałach

  • 4. Data: 2005-11-28 18:51:51
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    a czy złożyłeś oficjalny wniosek o rozwiązanie umowy
    - wysłany poczta poleconym albo w oddziale za pokwitowaniem.

    Inaczej to cały czas narasta Ci opłata "za korzystanie", "za posiadanie",
    "za ubezpieczenie" itp.

  • 5. Data: 2005-11-28 19:44:04
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    Użytkownik "DAD" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Sprawa wyglada tak. Jakies 5 lat temu posiadalem karte kredytowa w
    > Citibank.

    Polecam VW bank, nie mbank zamiast Cbanku.

    jk

  • 6. Data: 2005-11-28 19:46:24
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-28 20:44- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    .kolina, gdy pisał(a):
    > Użytkownik "DAD" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Polecam VW bank, nie mbank zamiast Cbanku.
    >
    > jk

    A jaki to ma związek z postem na który odpowiadasz?
    Jak nie masz nic do powiedzenia to skorzystaj z prawa do milczenia.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 7. Data: 2005-11-28 21:20:29
    Od: "DAD" <d...@o...pl>

> [...]
    > - wysłany poczta poleconym albo w oddziale za pokwitowaniem.
    >
    > Inaczej to cały czas narasta Ci opłata "za korzystanie", "za posiadanie",

    Telefonicznie zostala przyjeta moja rezygnacja z tego dobrodziejstwa.
    Poinformowano mnie ze poczta przysla potwierdzenie tej dyspozycji. Nie mniej
    nadal nie wiem co z ta naliczona oplata "za posiadanie" karty ktorej nigdy nie
    aktywowalem, nie korzystalem i w sumie nawet nie wiem czy ja otrzymalem.