  • 1. Data: 2005-11-28 15:48:07
    Temat: Stare wyciągi w PDF [INGOnline]
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Z poziomu INGOnline mogę sobie wygenerować do PDF-a 5 ostatnich miesięcy
    historii rachunku. Czy jak pofatyguję się do oddziału to dysponent
    będzie mógł wygenerować PDF-y z wyciągami starszymi niż pół roku wstecz?

    Nieważne czy płatnie/bezpłatnie, chodzi mi o funkcjonalność systemu w
    oddziale banku. Nie mam ochoty zbierać makulatury :-)
    Poczta do banku niewiele pomogła, na pytanie o możliwość wygenerowania
    starszych PDF-ów dostałem odpowiedź:
    "Uprzejmie informuje, iż usługa onlina podlega archiwizacji i nie ma
    możliwości udostępnienia wyciągów archiwalnych. Historia rachunku jest
    dostępna do 5 miesięcy wstecz. Wcześniejsze wyciągi można uzyskać
    jedynie w Oddziale Banku."

    Mam tracić czas i iść do oddziału?
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2005-11-28 16:11:28
    Temat: Re: Stare wyciągi w PDF [INGOnline]
    Od: "cienislaw" <c...@p...pl>

    W artykule news:dmf8oc$kmc$1@node1.news.atman.pl,
    niejaki(a): Yareck napisał(a):

> [...]
    > możliwości udostępnienia wyciągów archiwalnych. Historia rachunku jest
    > dostępna do 5 miesięcy wstecz. Wcześniejsze wyciągi można uzyskać

    taaa, pod tym wzgledem INGOnline jest ulomny jak malo kto - rok temu mialem
    nieprzyjemnosc doswiadczyc na wlasnej skorze istnienia tego DURNEGO
    ograniczenia - bo przeciez i tak bank musi te dane gdzie trzymac. nawet
    jesli to archiwizuja to powinna byc mozliwosc exportu online, bez wzgladu
    przez www, ale nie... w oddziale powinni ci wydrukowac to od reki (nie licz
    na wersje elektroniczna - mi obsluga poradzila, ze powinienem robic co
    miesiac export danych do formatu uzywanego przez 'popularne' programy do
    zarzadzania, wtedy bede mial wszystkie dane u siebie...). aha, proby
    uswiadomienia obsludze ingola ze tego typu ograniczenie jest bezsensu (tak
    jak kilka innych 'featuresow' tego systemu), spelzly na niczym.

    --
    cienislaw