  • 1. Data: 2005-06-24 14:37:22
    Temat: jak sprawdzic do kogo nalezy konto?
    Od: "poczatkujacy allegrowicz" <p...@a...ro>

    Zostałem wyrolowany na Allegro.
    Wpłaciłem pieniądze na konto w Eurobanku, czy istnieją jakieś możliwości
    sprawdzenia czyje to konto?

  • 2. Data: 2005-06-24 15:10:11
    Temat: Re: jak sprawdzic do kogo nalezy konto?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 24 Jun 2005 16:37:22 +0200, "poczatkujacy allegrowicz"

    >Zostałem wyrolowany na Allegro.
    >Wpłaciłem pieniądze na konto w Eurobanku, czy istnieją jakieś możliwości
    >sprawdzenia czyje to konto?

    Tak, przez prokuraturę.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 3. Data: 2005-06-24 15:21:57
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    > Tak, przez prokuraturę.

    a moga sprawdzic czyje to konto majac fikcyjnego wlasciciela i tylko
    poprawny numer konta ?

  • 4. Data: 2005-06-24 16:31:55
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> napisał w
    wiadomości news:d9h8eh$5lt$1@inews.gazeta.pl...

    > a moga sprawdzic czyje to konto majac fikcyjnego wlasciciela i tylko
    > poprawny numer konta ?

    odpowiedz tkwi w pytaniu :)

    " a moga sprawdzic czyje to konto majac FIKCYJNEGO_WLASCICIELA i tylko
    poprawny numer konta ? "

    sa 2 opcje.. albo ktos zrobil walek bardzo prymitywny i dane w banku sa
    poprawnymi danymi osobowymi
    lub konto zalozone na lewy dowod osobisty ktory mozna kupic

  • 5. Data: 2005-06-24 17:01:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    some1 wrote:

    > sa 2 opcje.. albo ktos zrobil walek bardzo prymitywny i dane w banku sa
    > poprawnymi danymi osobowymi
    > lub konto zalozone na lewy dowod osobisty ktory mozna kupic

    to namierzą go wcześniej czy później.
    ktoś musiałby być durniem, żeby bawić się na allegro kombinując z
    dowodami osobistymi.
    Sądzę, że ta pierwsza systuacja.
    Gówniarzowi wydaje się, że jest anonimowy w internecie.

  • 6. Data: 2005-06-24 17:20:06
    Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl>

    > sa 2 opcje.. albo ktos zrobil walek bardzo prymitywny i dane w banku sa
    > poprawnymi danymi osobowymi
    > lub konto zalozone na lewy dowod osobisty ktory mozna kupic

    chodzi mi o sytuacje gdzie wplacam kase na numer konta
    ale wlascicielem konta jest calkiem inna osoba niz ja mam podane
    i zglaszam na policje cos takiego zle dane osobowe tylko numer sie zgadza