  • 1. Data: 2008-01-27 20:09:56
    Temat: jak najtaniej wyslac pieniadze do USA?
    Od: "kuba" <y...@p...onet.pl>

    Hej,

    Jak najtaniej wyslac/przelac pieniadze do USA - najlepiej od razu na konto w
    banku Chase? PKO BP liczy sobie 60 zeta (lol). W mBanku to kosztuje niby 25PLN,
    ale pewnie dolicza mi jeszcze jakies koszty drugiego banku?

    Na czym polega list wartosciowy, ile czasu idzie i czy jest defaultowo
    ubezpieczony? Czy warto go brac pod uwage? Jakos poczcie nie ufam ;)

    Z gory dzieki za odpowiedz, patrzylem na starsze watki, ale glownie dotycza
    przesylania kasy w druga strone :).

    Kuba

  • 2. Data: 2008-01-27 20:15:45
    Temat: Re: jak najtaniej wyslac pieniadze do USA?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Na czym polega list wartosciowy, ile czasu idzie i czy jest defaultowo
    > ubezpieczony?

    Jest ubezpieczony do podanej wartości i bynajmniej nie chodzi, aby nim kasę
    przesyłać, a wartościowe dokumenty, ale do kasy się nadaje doskonale.

    > Z gory dzieki za odpowiedz, patrzylem na starsze watki, ale glownie
    > dotycza
    > przesylania kasy w druga strone :).

    To jak kurs $ był lepszy. Teraz widzę, że rodzinę tam mieszkającą trzeba
    utrzymywać ;-)

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-01-27 21:20:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 20:15, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > To jak kurs $ był lepszy. Teraz widzę, że rodzinę tam mieszkającą trzeba
    > utrzymywać ;-)

    Ale spiworow nie trzeba im jeszcze wysylac? :)
    (Sadze, ze niektorzy pamietaja o co chodzi).

  • 4. Data: 2008-01-27 22:09:18
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Ale spiworow nie trzeba im jeszcze wysylac? :)

    Do czasu, do czasu... :)

  • 5. Data: 2008-01-27 22:43:34
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ale spiworow nie trzeba im jeszcze wysylac? :)

    Dla młodzieży. Urban (taki uszaty co Nie wydaje) wysłał na jakąś okoliczność
    X śpiworów do USA.

    /*-+

  • 6. Data: 2008-01-27 22:44:54
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Do czasu, do czasu... :)

    W tvn widziałem z miesiąc temu jak hamerykańska wycieczka narzekała, że w
    Rzymie fajnie, ale tak bardzo drogo. Ja w Rzymie byłem w 1995r. i jakoś nie
    narzekałem na drożyznę.

    /*-+