  • 1. Data: 2013-09-11 20:18:16
    Temat: inteligo po upgradzie
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Zdaje się że im się nie zmaczowało po upgradzie.

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,14588
    869,Powazna_awaria_w_PKO_BP___z_kont_Inteligo_znikaj
    a.html#MT

    pozd
    as

  • 2. Data: 2013-09-11 22:24:05
    Temat: Re: inteligo po upgradzie
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zdaje się że im się nie zmaczowało po upgradzie.
    >
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,14588
    869,Powazna_awaria_w_PKO_BP___z_kont_Inteligo_znikaj
    a.html#MT

    Inteligo jest moim głównym kontem, bo kombinowałem, że
    PKO BP jest zachowawczy (tj. będzie mało zmian i psucia)
    oraz że ma kupę kasy, więc w razie czego nie będzie testował
    systemu na klientach. Przez ładnych parę lat to się sprawdzało!

    A dziś bank wygląda całkiem jak Szymon Majewski. Jak żyć? :)

  • 3. Data: 2013-09-12 08:30:38
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-11 20:18, Adam S. pisze:
    > Zdaje się że im się nie zmaczowało po upgradzie.
    >
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,14588
    869,Powazna_awaria_w_PKO_BP___z_kont_Inteligo_znikaj
    a.html#MT

    Ostra jazda... I nauczka na przyszłość dla klienta każdego banku, aby
    poblokować co się da i uciec z kasą przed co większymi zmianami w
    systemie. mBank??? :-o
    pwz

  • 4. Data: 2013-09-14 23:48:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,14588
    869,Powazna_awaria_w_PKO_BP___z_kont_Inteligo_znikaj

    upgrade kosztuje, ostatecznie i tak klient za to placi
    tu bank wziął bardziej doslownie to powiedzenie

  • 5. Data: 2013-09-15 08:11:41
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-14 23:48, zlotowinfo pisze:
> [...]
    a.html#MT

    > upgrade kosztuje, ostatecznie i tak klient za to placi
    > tu bank wziął bardziej doslownie to powiedzenie

    Cóż - PRL-owski rodowód do czegoś zobowiązuje. To nie pierwszy
    przypadek, gdy PKOBP daje ciała.
    Widocznie natura nie wyeliminowała jeszcze całej starej kadry.

    Swego czasu moje zlecenie stałe zadysponowane jako "raz w roku"
    realizowano mi co miesiąc. Zorientowałem się po 3 miesiącach, bo kwota
    nie była wielka. Innym razem moje konto zostało jakimś cudem "sklejone"
    z innym, cudzym kontem. Otrzymywałem cudze wyciągi na swoje nazwisko i
    adres, chociaż u mnie kasa grała. Nie dało się tego wyprostować inaczej,
    niż likwidując moje konto i zakładając je na nowo, z innym numerem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.