  • 1. Data: 2013-09-11 09:39:48
    Temat: Przelew z mbanku do Swedbanku
    Od: Kris <k...@g...com>

    Próbowałem zlecić przelew z mbanku do Swedbanku w Sstokholmie
    Kuzyn który jest włascicielem konta w Sztokholmie podał mi 15 cyfrowy nr konta i
    twierdzi ze innego nie ma.
    Mbank przelewu niechce przepuścić bo nieprawidłowy nr konta.
    Orientuje się ktoś jaki format maja nr kont w Swedbanku?

  • 2. Data: 2013-09-11 10:01:33
    Temat: Re: Przelew z mbanku do Swedbanku
    Od: p...@g...com

    Den onsdagen den 11:e september 2013 kl. 09:39:48 UTC+2 skrev Kris:
> [...]
    >
    > Mbank przelewu niechce przepuścić bo nieprawidłowy nr konta.
    >
    > Orientuje się ktoś jaki format maja nr kont w Swedbanku?

    Niech kuzyn policzy sobie tu:
    http://www.swedbank.se/privat/kort-och-betalningar/b
    etalningar/betalningar-till-utlandet/iban-och-bic-ra
    kna-ut-iban/index.htm?wt_query_text=IBAN
    swoj IBAN i przesle Ci numer. Inaczej przelew raczej czy przejdzie.

  • 3. Data: 2013-09-11 10:03:57
    Od: p...@g...com

    nie przejdzie /mialo byc/

  • 4. Data: 2013-09-11 10:04:25
    Od: "C." <c...@g...com>

    Zajrzyj tutaj http://www.swedbank.se/in-english/private/iban-calcu
    lator/index.htm

    Ciebie zapewne dotyczy punkt "If your clearing number/account number begins with
    8xxx-x, you should enter e.g. 832791234567890." bo ma akurat 15 cyfr, to sam Ci
    wyliczy nr konta w formacie IBAN.

    Końcowy nr konta musi mieć format coś jak SE28 8000 0832 7900 0001 2345.
    Do tego będziesz potrzebował kod BIC/SWIFT: SWEDSESS

    Cyprian

  • 5. Data: 2013-09-11 12:31:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2013 10:04:25 UTC+2 użytkownik C. napisał:

    > Końcowy nr konta musi mieć format coś jak SE28 8000 0832 7900 0001 2345.
    >
    > Do tego będziesz potrzebował kod BIC/SWIFT: SWEDSESS

    Dzięki niby przeszło zobaczymy czy dojdzie.
    Kwota 4000zł mbank skasował mnie na 25zł prowizji a odbiorca cos tam jeszcze pewnie
    zapłaci tez

  • 6. Data: 2013-09-13 00:21:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 11 Sep 2013 03:31:05 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Dzięki niby przeszło zobaczymy czy dojdzie.
    > Kwota 4000zł mbank skasował mnie na 25zł prowizji a odbiorca cos
    tam =

    A nie mogło to być rownowartosc w euro i przelew SEPA? SEPA kosztuje
    5zl bez względu na kwotę.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2013-09-13 10:27:08
    Od: "C." <c...@g...com>

    Też taka była moja pierwsza myśl, ale pewnie konto docelowe nie było w EUR tylko w
    SEK...

    C.