  • 1. Data: 2013-09-11 07:50:08
    Temat: inteligo - polecenie zapłaty
    Od: m <m...@g...com>

    Witam,

    Czy to normalne że w potwierdzeniu poleceniu zapłaty w Inteligo nie mam
    danych odbiorcy przelewu, tylko jakiś dziwny ciąg znaków?

    Czy to się porobiło przy upgradzie, czy tak było "od zawsze"?

    p. m.

  • 2. Data: 2013-09-11 08:44:07
    Temat: Re: inteligo - polecenie zapłaty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    m <m...@g...com> writes:

> [...]
    > mam danych odbiorcy przelewu, tylko jakiś dziwny ciąg znaków?
    >
    > Czy to się porobiło przy upgradzie, czy tak było "od zawsze"?

    NIe wiem co rozumiesz przez "dziwny ciąg znaków" u mnie jak korzystałem
    to na wyciągu było coś takiego.
    Aster Spółka z o.o.

    2011-04-27 912 Polecenie Zapłaty Nr rach.:
    69160011270003012165392150
    -xxx.39 +xxx0.41
    Id. płatności: 459176

    Kod płatności: ID r
    achunek:
    561238267104f659517_0459
    176;

    Jak na potwierdzeniu to nie wiem.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2013-09-11 10:27:49
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 11.09.2013 07:50, m pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy to normalne że w potwierdzeniu poleceniu zapłaty w Inteligo nie mam
    > danych odbiorcy przelewu, tylko jakiś dziwny ciąg znaków?

    U mnie na _potwierdzeniu_ (plik .pdf) jest dobrze. Natomiast na liście
    transakcji oraz w szczegółach transakcji rubryka Nadawca/odbiorca jest
    pusta.

    > Czy to się porobiło przy upgradzie, czy tak było "od zawsze"?

    Się porobiło.

    MJ

  • 4. Data: 2013-09-11 12:16:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.09.2013 08:44, Kamil Jońca pisze:

    > NIe wiem co rozumiesz przez "dziwny ciąg znaków" u mnie jak korzystałem
    > to na wyciągu było coś takiego.

    U mnie na potwierdzeniu jest tak:

    Data operacji 2013-09-10
    Data księgowania 2013-09-10
    Opis POLEC. ZAPŁATY OBCIĄŻENIE ZEW
    /NIP/........../IDP/GAZ-X192-G
    Kwota
    -38,28 PLN

    (numerki zamienione na .....)

    To za gaz.

    I widzę że dosłownie w czasie pisania tego postu, opis na zleceniach
    starszych, sprzed 2 tygodni zmienił się tak że w opisie był
    zleceniodawca PZ, ale jeszcze chwilę temu były jakieś
    ukośniki/numerki/znaki $@ i myślniki.

    p. m.

  • 5. Data: 2013-09-11 23:54:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 12:16:52 +0200, m napisał(a):

> [...]
    > starszych, sprzed 2 tygodni zmienił się tak że w opisie był
    > zleceniodawca PZ, ale jeszcze chwilę temu były jakieś

    Wprowadzili nowych system, który żyje chyba swoim życiem :)