  • 1. Data: 2004-02-25 22:36:19
    Temat: Re: inteligo i pity
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >wlasnie dostalem propozycje od Inteligo
    >za jedyne 19 zl moge zamowic program w ktorym rozlicze swoj PIT
    >super
    >nie szkodzi, ze taki sam program moge sciagnac za darmo z netu....
    >wcale
    >
    >Sebastian

    Tylko czy to będą legalne egzemplarze?????
    Producent programu Jupiter 2003 Premium nie udostępnia jej za darmo, więc
    skąd wziąłeś info że w sieci jest za darmo???
    Chyba że masz na myśli inne programy. Jezeli tak to przyznam Ci rację, a
    jeżeli nie to racji przyznać nie mogę.

    Sebastian
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2004-02-26 00:32:13
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    sdolina wrote:

> [...]
    > skąd wziąłeś info że w sieci jest za darmo???
    > Chyba że masz na myśli inne programy. Jezeli tak to przyznam Ci rację, a

    www.pity.pl - moze kosztowac wiecej niz 19 PLN, ale moze kosztowac tez
    mniej - wedle uznania.

    Miko

  • 4. Data: 2004-02-26 08:07:32
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@W...com>

    heh www.elfin.pl wersja za darmo dla jednego podatnika wersja 19 zl dla
    wielu

    Wirky
    www.nadmorzem.com - www.konferencje.net
    email: i...@-...com - gg: 1122902 - tel. 0508259065

  • 5. Data: 2004-02-26 22:32:16
    Od: "Marlboro" <m...@h...org.pl>

    http://www.ips-infor.com.pl

    Od wielu lat darmowy program do rozliczenia max. 3 osób ze wszelkich
    PIT'ów - i IMHO - najlepszy na rynku... może być za friko albo użytkownik
    może wpłacić dowolną dotację na jakiś szczytny cel - co roku inny.

    --
    Pozdro...
    Marlboro

  • 6. Data: 2004-02-26 23:04:52
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Marlboro wrote:
> [...]
    > PIT'ów - i IMHO - najlepszy na rynku... może być za friko albo użytkownik
    > może wpłacić dowolną dotację na jakiś szczytny cel - co roku inny.

    Chcialem tylko zauwazyc ze to jest dokladnie to samo co pod www.pity.pl ;)

    Miko