  • 1. Data: 2004-02-25 20:08:26
    Temat: VW jak zewrwać lokatę
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Właśnie załozyłem lokatę na 30 dni , ale się rozmyśliłem i chciałbym nieco
    zmienic jej parametry.Jak anulować taką lokate , bo nie widze takiej opcji?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-02-25 20:45:15
    Temat: Re: VW jak zewrwać lokat
    Od: "david" <W...@o...pl>

    kiedy zostanie już założona (bo teraz jak rozumiem ma status "w trakcie
    realizacji") to będziesz w spisie lokat miał opcję "zerwij" i już ...

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2004-02-25 20:51:36
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "david" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kiedy zostanie już założona (bo teraz jak rozumiem ma status "w trakcie
    > realizacji")
    Tak
    >to będziesz w spisie lokat miał opcję "zerwij" i już ...
    Ech no ale będe musiał niepotrzebnie czekać.
    O ile pamiętam w mbanku była mozliwość anulowania zleceń bedących jeszcze w
    trakcie realizacji :(
    Trudno na przyszłość trzeba dobrze sie zastanowić przed kliknięciem

    Pozdr.

  • 4. Data: 2004-02-25 21:07:00
    Od: "david" <W...@o...pl>

    > Ech no ale będe musiał niepotrzebnie czekać.
    > O ile pamiętam w mbanku była mozliwość anulowania zleceń bedących jeszcze
    > trakcie realizacji :(

    to NIE jest mBank i system transakcyjny VW NIE jest jak mBanku....

    > Trudno na przyszłość trzeba dobrze sie zastanowić przed kliknięciem

    aleś ty genialny :P

  • 5. Data: 2004-02-25 21:11:05
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > to NIE jest mBank i system transakcyjny VW NIE jest jak mBanku....
    Oczywiście , że nie jest , ale dodanie opcji anulowania zlecenia chyba nie
    byłoby wielkim problemem ?
    > aleś ty genialny :P
    Dzięki VW , wczesniej taki nie byłem i dość często zdarzało mi sie
    nieopacznie składać błędne zlecenia :)

    Pozdr.

  • 6. Data: 2004-02-25 21:51:18
    Od: "david" <W...@o...pl>

    > Oczywiście , że nie jest , ale dodanie opcji anulowania zlecenia chyba nie
    > byłoby wielkim problemem ?
    przyjdzie taki z mBanku bo mu przelewy płatne wprowadzili, nie przeczyta co
    i jak działa w VW i jeszcze ma pretensje; owszem wprowadzenie anulowania
    jest problemem !!!

    > Dzięki VW , wczesniej taki nie byłem i dość często zdarzało mi sie
    > nieopacznie składać błędne zlecenia :)

    zalecam coś na poprawę jasności umysłu, jakiś Ginkofarm ...

    pozdr
    david

  • 7. Data: 2004-02-26 08:54:52
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Feanor" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oczywiście , że nie jest , ale dodanie opcji anulowania zlecenia chyba nie
    > byłoby wielkim problemem ?

    Może w końcu dotrze to do niektórych, że opłaty w banku nie idą na wczasy
    dla prezesa ale m.in. na to, że mają dużo bardziej rozbudowany system.
    Chcesz za darmo - proszę bardzo, ale sam pozbawiasz się funkcjonalności.

    pzdr
    KK

  • 8. Data: 2004-02-26 09:09:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KK <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > wczasy dla prezesa ale m.in. na to, że mają dużo bardziej rozbudowany
    > system. Chcesz za darmo - proszę bardzo, ale sam pozbawiasz się

    Tylko to, ze to jeszcze ranek ratuje cie przed uznaniem cie za naiwnego w
    tej kwestii ;)

  • 9. Data: 2004-02-26 09:21:47
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Tylko to, ze to jeszcze ranek ratuje cie przed uznaniem cie za naiwnego w
    > tej kwestii ;)

    Ty mnie Michał tutaj nie tutaj ;))) Skrót myślowy zapodałem :) Ludzie wpierw
    się pieklą, że za coś muszą płacić, potem znajdują bezpłatne i zaczyna się
    psioczenie "czy tak trudno zrobić to, czy tak trudno zrobić tamto?" :)))

    pzdr
    KK

  • 10. Data: 2004-02-26 09:31:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KK <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > wpierw się pieklą, że za coś muszą płacić, potem znajdują bezpłatne i
    > zaczyna się psioczenie "czy tak trudno zrobić to, czy tak trudno

    Oj tam ludzie. Po prostu troche rozbestwionych internetowa goraczka klientow
    i tyle. mBank wmowil im, ze banki dostateznie wiele zarabiaja na tym, ze
    trzymaja w nich swoja kase i teraz cala branza widzi tego efekty ;)