  • 1. Data: 2004-02-25 21:48:30
    Temat: Pytanie o Konta osobiste (newbie)
    Od: "Ukn" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Postanowilem zalozyc konto osobiste, przegladajac oferty bankowe wybralem ING
    bank slaski (Konto Student).

    Przegladajac archiwum grupy spotkalem sie z niezbyt dobrymi opiniami odnosnie
    tego banku.

    Czy moglibyscie napisac cos odnosnie tego konta, banku jakosci uslug itp.
    Jakie banki polecilibyscie ludziowi ktory nie dysponuje zbyt duzymi srodkami
    finansowymi,a chce miec latwy i przystepny dostep do gotowki, nie tracac przy
    tym milionow na utrzymanie rachunku;)

    Jesli udzielicie tez jakis rad stawiajacemu pierwsze kroki w swiecie bankow to bede
    wdzieczny:)

    Dziekuje.

  • 2. Data: 2004-02-25 22:18:01
    Temat: Re: Pytanie o Konta osobiste (newbie)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ukn <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Jakie banki polecilibyscie ludziowi ktory nie dysponuje zbyt duzymi
    > srodkami finansowymi,a chce miec latwy i przystepny dostep do

    Inteligo :)

  • 3. Data: 2004-02-25 22:50:05
    Od: "J-S" <J...@n...adresu.com>

    Informacje o kontach: http://www.bankier.pl/sp/lolus/

  • 4. Data: 2004-02-25 23:11:51
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Informacje o kontach: http://www.bankier.pl/sp/lolus/

    Dużo 'lolus', zarabiasz na tym ? ;)

    --
    ______
    (tu zwykle są pozdrowienia,ale teraz nie ma....)

  • 5. Data: 2004-02-26 01:17:06
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Ukn" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    srodkami
    > finansowymi,a chce miec latwy i przystepny dostep do gotowki, nie tracac

    lukas, inteligo, może mBank, albo VWBD

    a w ING kup sobie kartę przedpłaconą maestro za 9 PLN i NIC WIĘCEJ !!!!! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 6. Data: 2004-02-26 02:45:49
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Wojciech Nawara napisał:
    > lukas, inteligo, może mBank, albo VWBD
    >
    > a w ING kup sobie kartę przedpłaconą maestro za 9 PLN i NIC WIĘCEJ !!!!!
    > :-)

    Ot to to :)

  • 7. Data: 2004-02-26 10:26:37
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Ukn napisał:

    [ ... ]

    > Jesli udzielicie tez jakis rad stawiajacemu pierwsze kroki w swiecie bankow to bede

    > wdzieczny:)
    >
    > Dziekuje.

    Czytaj wszystko przed podpisaniem (zwłaszcza mniejsze literki). Jak jest
    napisane 'zapoznałem się z regulaminem' to każ sobie ten regulamin dać,
    przeczytaj, a dopiero później podpisuj.

    Łukasz

  • 8. Data: 2004-02-26 12:50:41
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Ukn" <k...@p...onet.pl> skribis:

    >Jakie banki polecilibyscie ludziowi ktory nie dysponuje zbyt duzymi srodkami
    >finansowymi,a chce miec latwy i przystepny dostep do gotowki, nie tracac przy
    >tym milionow na utrzymanie rachunku;)

    Skarpetke. Po co ci bank jak chces miec dostep do niewielkiej gotowki i to
    tanio?

    A jak nie skarpetka to np. mbank, multibank (drogi - chyba 3 zl/mc ;) ),
    mbank, inteligo (jezeli masz tam zamiar trzymac srednio ponad 100 zl),
    mbank, bzwbk (konto za darmo, ale zalosne - 0% odsetek, wyplata u pani w
    banku kosztuje duzo), mbank... ja polecalbym ten ostatni. tylko z wplata
    gotowki sa klopoty :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 9. Data: 2004-02-26 14:39:51
    Od: "Ukn" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Ukn" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > a w ING kup sobie kartę przedpłaconą maestro za 9 PLN i NIC WIĘCEJ !!!!! :-)

> [...]

    Moglbys opisac cos o tej karcie, i co oznacza "przedplacona":))
    Zamowilem karte maestro, ale chyba nie przedplacona:)))
    dzieki;]

  • 10. Data: 2004-02-26 15:30:38
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    > Moglbys opisac cos o tej karcie, i co oznacza "przedplacona":))
    > Zamowilem karte maestro, ale chyba nie przedplacona:)))
    > dzieki;]

    A poczytasz sobie sam ?
    http://www.ing.pl/u235/navi/54632/