  • 1. Data: 2004-02-26 07:08:09
    Temat: uwaga oszuści ataują mBank
    Od: wodzu <w...@o...no.spam.pl>

    uwaga na oszustów, którzy chcą sie podpiąć pod nasze pieniądze

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04022
    6/pieniadze_a_3.html#1

    --
    Pozdr.
    Wodzu

    Życie jest piękne a później sie trzeźwieje

  • 2. Data: 2004-02-26 08:11:42
    Temat: Re: uwaga oszuści ataują mBank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    wodzu <w...@o...no.spam.pl> wrote:
    > uwaga na oszustów, którzy chcą sie podpiąć pod nasze pieniądze

    Bylo juz ;) W poniedzialek.

  • 3. Data: 2004-02-26 08:56:05
    Od: wodzu <w...@o...no.spam.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Bylo juz ;) W poniedzialek.

    jak mnie pamiec nie myli to w poniedziałek było o Intelligo

  • 4. Data: 2004-02-26 09:08:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    wodzu <w...@o...no.spam.pl> wrote:
    > jak mnie pamiec nie myli to w poniedziałek było o Intelligo

    To myli cie ;)

  • 5. Data: 2004-02-27 13:05:31
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/26/2004 8:08 AM, wodzu wrote:

    > uwaga na oszustów, którzy chcą sie podpiąć pod nasze pieniądze
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04022
    6/pieniadze_a_3.html#1

    Jak kiedyś powiedziałem góralowi, że pieniadze mi się kończą, a tu nie
    ma bankomatu, to powiedzieli, że go przywiozą, albo mnie zawiozą do
    niego. No problem :-)

    Pzdr: Catbert