  • 1. Data: 2004-02-25 17:43:48
    Temat: [mBank] euronet i zniknięte pieniądze
    Od: bua <b...@t...pl>

    próbowałem wypłacić pieniądze w bankomacie euronetu, pieniędzy bankomat
    nie wypłacił (komunikat w stylu komputer centralny twojego banku nie
    odpowiada) a pieniądze z konta zniknęły, działo się to w niedziele, w
    poniedziałek była reklamacja... pieniądze na koncie już nie są
    zablokowane - w ogóle ich nie ma.

    ile się mniej więcej czeka na powrót pieniędzy?

    b.

  • 2. Data: 2004-02-25 17:52:48
    Temat: Re: [mBank] euronet i zniknięte pieniądze
    Od: "Marcin" <...@...->

    Bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji

  • 3. Data: 2004-02-25 18:49:04
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji

    wg mBanku jest na to 90 dni
    ale abstrahując od terminów regulaminowych
    ile w praktyce może to trwać? ktoś się z tym zetknął?

    b.

  • 4. Data: 2004-02-25 20:57:17
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl>

    > ile się mniej więcej czeka na powrót pieniędzy?

    Witam,
    u mnie w mB taka reklamacja trwała 2 godziny -
    tzn. po 2-ch godzinach pieniądze (500,-) wróciły na konto
    z blokady, natomiast weryfikacja sprawy miła być później.

  • 5. Data: 2004-02-26 01:04:38
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "bua" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > poniedziałek była reklamacja... pieniądze na koncie już nie są
    > zablokowane - w ogóle ich nie ma.

    Znaczy co - zaksięgowali ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 6. Data: 2004-02-26 09:21:14
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
    > Użytkownik "bua" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy co - zaksięgowali ?

    TAK zaksięgowali... a co, mam już się martwić?

    b.

  • 7. Data: 2004-02-26 09:23:25
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik emandk napisał:

    > Witam,
    > u mnie w mB taka reklamacja trwała 2 godziny -
    > tzn. po 2-ch godzinach pieniądze (500,-) wróciły na konto
    > z blokady, natomiast weryfikacja sprawy miła być później.

    tez sie spotkalem z historia ze 1000zl zostalo szybko odblokowane,
    problem u mnie taki ze juz blokady nie ma... wyplata zostala
    zaksiegowana... i mija 4ty dzien od reklamacji

    b.

  • 8. Data: 2004-02-26 10:12:55
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "b." <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > TAK zaksięgowali... a co, mam już się martwić?

    Na pewno sprawa jest trudniejsza od sytuacji, gdy trzeba tylko czekać na
    wygaśnięcie blokady, bo rozliczenie nie dotrze. Ale też nie powinno być
    problemów, jedynie nie wiem jak długo zajmuje mBankowi takie wyjaśnianie.
    Ale może warto ich pogonić i przy okazji zaznaczyć, że to już nie blokada,
    ale zaksięgowana operacja ?

  • 9. Data: 2004-02-26 10:15:19
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

> [...]

    > Ale może warto ich pogonić i przy okazji zaznaczyć, że to już nie blokada,

    to juz zostalo wyjasnione, poczekam tydzien, w poniedzialek znow
    ponagle... lepszy numer jest taki ze w historii przelewow jest przelew
    zerujacy konto z tytulem "na pohybel platnym przelewom" moga sie obrazic
    :-) ale niech sprobuja...

    b.

  • 10. Data: 2004-03-01 16:31:14
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik bua napisał:
> [...]
    > zablokowane - w ogóle ich nie ma.
    >
    > ile się mniej więcej czeka na powrót pieniędzy?

    epilog taki że procedura odzysku trwała tydzień...

    b.