  • 1. Data: 2004-03-22 12:30:00
    Temat: [inteligo] Pytanie o obsluge serwisu WWW
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witajcie Grupowicze!

    Od niedawna korzystam z konta inteligo. Jego funkcjonalność mi
    odpowiada ale właśnie natrafiłem na jeden problem, z którym nie mogę
    dać sobie rady. Otóż zdefiniowałem sobie zlecenie stałe, dzisiaj
    chciałem dodać kolejne, z tym nie ma problemu. Chciałbym Was tylko
    zapytać, gdzie mogę obejrzeć listę moich zleceń stałych dla danego
    rachunku, bo nie widzę takiej opcji w menu. A może źle szukam?

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being

  • 2. Data: 2004-03-22 12:43:17
    Temat: Re: [inteligo] Pytanie o obsluge serwisu WWW
    Od: "Marcin" <...@...->

    Zlecenia stałe są widoczne w przelewach oczekujących.

  • 3. Data: 2004-03-22 13:03:30
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witaj Marcin,

    W Twoim liście datowanym 22 marca 2004 (13:43:17) można przeczytać:

    M> Zlecenia stałe są widoczne w przelewach oczekujących.

    Tak właśnie myślałem. Stare przyzwyczajenia z mBanku mnie zgubiły.
    Muszę dokładniej przeczytać te kolorowe książeczki, które mi przesłali
    po założeniu konta.

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being

  • 4. Data: 2004-03-22 14:22:51
    Od: test <t...@t...pl>

> [...]
    > zapytać, gdzie mogę obejrzeć listę moich zleceń stałych dla danego
    > rachunku, bo nie widzę takiej opcji w menu. A może źle szukam?

    test
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2004-03-22 14:31:53
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    Użytkownik "test" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > test
    > --
    > Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

    PLONK

  • 6. Data: 2004-03-22 14:36:11
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > Czy Ty jeszcze pamiętasz, co to słowo oznacza?
    > Splonkowałeś t...@t...pl... :>
    >
    > Pozdrawiam,
    > Artur

    No i co :D ?